Przed dwoma laty Peugeot zmodernizował po raz ostatni swój udany model 206. Zmieniono przednią część nadwozia i kilka innych elementów oraz nazwę na 206+. W Ameryce Południowej Francuzi zaryzykowali i z dużym powodzeniem sprzedają to auto pod nazwą Peugeot 207 Compact.
Dla przykładu w Argentynie model ten stanowi połowę sprzedaży samochodów marki Peugeot, a w styczniu 2011 roku okazał się nawet liderem rynku. Gama wersji nadwozia jest wyjątkowo szeroka. To trzy- i pięciodrzwiowy hatchback, kombi 207 Compact SW, sedan 207 Passion oraz w Brazylii 207 SW Escapade i pikap Hoggar/Hoggar Escapade.
Gama jednostek napędowych to m.in. przestarzały diesel 1.9D o mocy 71 KM, nieco młodszy 2.0 HDi o mocy 90 KM oraz benzynowe 1.4 8V o mocy 75 KM i 1.6 16V o mocy 110 KM.
Obok Peugeota 207 Compact w Ameryce Południowej nadal sprzedawana jest starsza wersja modelu 206 z 1998 roku oraz aktualna generacja 207 CC i 207 GTi w wersji trzy- i pięciodrzwiowej z silnikiem 1.6 THP.