Zwiększył się również rozstaw osi o 25 mm, z czego można wnioskować, że auto oferuje więcej miejsca we wnętrzu. I tak jest w rzeczywistości. Kabina pasażerska jest obszerna i gwarantuje dużo miejsca zwłaszcza na przednich fotelach, z tyłu bowiem pasażerowie o wzroście przekraczającym 1,9 m mogą dotykać głową sufitu. Natomiast wnętrze świetnie wypada pod względem szerokości - ponad 1,5 m zarówno w przedniej, jak i tylnej części. Jak zapewnia producent, wystrój kabiny i jej własności użytkowe zaprojektowano tak, aby sprostały wielu wymaganiom odbiorcy. Obszerne fotele zostały prawidłowo wyprofilowane, deska rozdzielcza odznacza się dobrą ergonomią, znajdziemy tu schowki, skrytki, obszerne kieszenie w drzwiach, a pasażerowie tylnej kanapy mają do dyspozycji gniazdo 12V i wielofunkcyjny podłokietnik - w sumie pod względem funkcjonalnym jest nieźle. Premiera światowa auta odbędzie się na salonie genewskim w marcu (również wówczas zostanie zaprezentowana wersja kombi - SW). W kwietniu samochód trafi do salonów we Francji i Szwajcarii. W Polsce auto pojawi się w połowie przyszłego roku.Szersza relacja z paryskiej prezentacji nowej limuzyny Peugeota już w podwójnym świątecznym wydaniu AŚ.
Galeria zdjęć
Peugeot 407 - pierwsza odsłona
Peugeot 407 - pierwsza odsłona
Peugeot 407 - pierwsza odsłona
Peugeot 407 - pierwsza odsłona