2002 r. 7,4 proc. udziału w rynku. Inwestycje w Polsce dotyczyć będą rozbudowy sieci handlowej do takiej skali, która pozwoli na podwojenie sprzedaży i obsługi serwisowej. Zwiększone będą też wydatki na szkolenie i zatrudnienie nowych pracowników, budowę siedziby polskiego oddziału firmy w Warszawie, jak również na kampanię reklamową i przygotowanie serii limitowanych aut z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek. Dobrą passę Peugeota mają podtrzymać nowe modele kombi 206 i 307 SW, które znajdą się w sprzedaży jeszcze przed wakacjami.Frederic Saint-Geours, dyr. generalny Automobiles Peugeot"- Skoro zanotowaliśmy wzrost sprzedaży naszych aut przy ogólnym spadku na całym rynku, to utwierdza nas to tylko w przekonaniu, że mamy bardzo atrakcyjną ofertę, której poszukują klienci. Uważam, że podjęte działania polskiego rządu w kwestii opłat za sprowadzane z zagranicy samochody używane staną się przełomem i zapoczątkują fazę wzrostu na rynku. Chcemy być na to przygotowani i klientom zaoferować znacznie większy poziom usług. W polskim rynku tkwi olbrzymi potencjał. Nie tak dawno sprzedawało się na nim blisko 700 tys. aut rocznie. Niewiele jest tej wielkości rynków na świecie. Nie ma powodu, aby potencjał polskiego rynku się nie ujawnił."