Z dwulitrowym, czterocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem auto osiąga moc powyżej trzystu koni mechanicznych! Nadwozie samochodu skonstruowane zostało w taki sposób, aby jak najbardziej obniżyć masę auta. 80% elementów nadwozia wykonano tworzyw sztucznych, aby jeszcze bardziej poprawić osiągi samochodu. W tym sezonie Maciej Polody startuje w barwach Need For Speed ProStreet. Modernizacją bodykitu na ten sezon zajęła się jedna z bardziej uznanych firm tuningujących auta, firma AutoR z Lublina. Kariera polskiego driftera może przywodzić na myśl prawdziwą success story. Pomimo młodego wieku (31 l.) Maciej zdobył wiele nagród i tytułów, m.in. Rajdowy Mistrz Polski Dziennikarzy 2001 i 2002, Samochodowy Wyścigowy Mistrz Polski w klasie N1150 2003, zwycięzca najbardziej prestiżowej imprezy driftingowej w Europie - Drift Challange 2004 na torze w Hockenheim. Obecnie jest pierwszym polskim kierowcą posiadającym sportową licencję D1 uprawniającą do startów w kolebce driftingu - Japonii. Tegoroczny sezon jest dla Macieja równie udany, pokusić można by się nawet o stwierdzenie, że Maciej Polody z każdym kolejnym wyścigiem jest coraz lepszy. Obecnie Maciej Polody startuje w prestiżowych zawodach European Drifting Championship, w których w piękny sposób zdobywa kolejne punkty. W punktacji generalnej, po trzech rundach, nasz reprezentant zajmuje doskonała trzecią lokatę z dorobkiem trzydziestu dwóch punktów. W najbliższą niedzielę, 19 sierpnia, odbędzie się Finał EDC. Tym razem Maciej Polody będzie walczył o zwycięstwo na torze w North Weald, Essex. Więcej szczegółów na stronie EDC: http://www.europeandriftchampionship.eu/źródło: Electronic Arts Polska
Galeria zdjęć
Polody - w barwach Need For Speed ProStreet
Polody - w barwach Need For Speed ProStreet
Polody - w barwach Need For Speed ProStreet