Z dwulitrowym, czterocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem auto osiąga moc powyżej trzystu koni mechanicznych! Nadwozie samochodu skonstruowane zostało w taki sposób, aby jak najbardziej obniżyć masę auta. 80% elementów nadwozia wykonano tworzyw sztucznych, aby jeszcze bardziej poprawić osiągi samochodu. W tym sezonie Maciej Polody startuje w barwach Need For Speed ProStreet. Modernizacją bodykitu na ten sezon zajęła się jedna z bardziej uznanych firm tuningujących auta, firma AutoR z Lublina. Kariera polskiego driftera może przywodzić na myśl prawdziwą success story. Pomimo młodego wieku (31 l.) Maciej zdobył wiele nagród i tytułów, m.in. Rajdowy Mistrz Polski Dziennikarzy 2001 i 2002, Samochodowy Wyścigowy Mistrz Polski w klasie N1150 2003, zwycięzca najbardziej prestiżowej imprezy driftingowej w Europie - Drift Challange 2004 na torze w Hockenheim. Obecnie jest pierwszym polskim kierowcą posiadającym sportową licencję D1 uprawniającą do startów w kolebce driftingu - Japonii. Tegoroczny sezon jest dla Macieja równie udany, pokusić można by się nawet o stwierdzenie, że Maciej Polody z każdym kolejnym wyścigiem jest coraz lepszy. Obecnie Maciej Polody startuje w prestiżowych zawodach European Drifting Championship, w których w piękny sposób zdobywa kolejne punkty. W punktacji generalnej, po trzech rundach, nasz reprezentant zajmuje doskonała trzecią lokatę z dorobkiem trzydziestu dwóch punktów. W najbliższą niedzielę, 19 sierpnia, odbędzie się Finał EDC. Tym razem Maciej Polody będzie walczył o zwycięstwo na torze w North Weald, Essex. Więcej szczegółów na stronie EDC: http://www.europeandriftchampionship.eu/źródło: Electronic Arts Polska
Polody - w barwach Need For Speed ProStreet
Maciej Polody, symbol polskiego driftingu, jest prywatnie wielkim fanem komputerowej serii Need For Speed, doskonale znanej wielbicielom wirtualnej rozrywki oraz tuningu samochodowego. Jego Nissan S14A to prawdziwy potwór przygotowany specjalnie do zawodów driftingowych.