Pięciodniowe testy potwierdziły niezawodność samochodu. Przez cały czaszespół pracował nad bazowymi ustawieniami auta oraz nad udoskonaleniem nastawień poszczególnych podzespołów. Tor, na którym odbywały się testy był bardzo techniczny, a liczne szczyty, zagłębienia, nawroty iostre zakręty przyczyniły siędo zwiększenia wymagań wobec testowanego samochodu. SX4 WRC przeszedł testy bez większych problemów. Osiągnął bardzo dobre wyniki na szybkich partiach toru oraz podczas zakrętów pokonywanych z małą i średnią prędkością.

- Stale pracujemy nad rozwojem naszego samochodu, dlatego staje się on coraz bardziej konkurencyjny - powiedział Nobuhiro Tajima, szef Suzuki Sport. Zdajemy sobie jednak sprawę z faktu, że pozostałe marki również dysponują bardzo szybkimi i zaawansowanymi technologicznie pojazdami. Był to jeden z powodów, dzięki któremu podjęliśmy decyzję o przyśpieszeniu harmonogramu testów, początkowo planowanychna rok 2008.Takie działanie było niezbędne, aby móc konkurować z innymi autami WRC; musimy być pewni, że dysponujemy samochodem o najlepszej specyfikacji. Gruntowne testyodbywały się nie tylko w Japonii, ale i w całej Europie.Bez wątpienia przyczyniły się do sukcesu w czasie jazd na torze asfaltowym. Debiut SX4 WRC ma Korsyce zbliża się wielkimi krokami, więc nadal będziemy pracować nad topową specyfikacją auta.”

W nadchodzącym czasie zespół czekają kolejne testy, mające na celu osiągnięcie bezkonkurencyjności auta w kategorii WRC.