Od premiery trzeciej generacji Renault Clio w 2005 roku, nadal w ofercie francuskiego producenta znajduje się poprzednia generacja, która sprzedawana jest pod nazwą Clio Campus lub Clio Storia. Do chwili obecnej sprzedanych zostało już 400 tys. egz. Model ten produkowany jest we francuskiej fabryce Flins i w słoweńskim Nowym Mieście. Największe zainteresowanie tym modelem jest wciąż we Francji, gdzie sprzedaje się 40 proc. produkcji, a w dalszej kolejności odbiorcami są Włochy (12 proc.), Algeria (8 proc.), Niemcy (7 proc.) i Hiszpania (6 proc.).
Facelifting tego modelu oznacza wprowadzenie bardziej masywnego przedniego zderzaka z jednoelementową atrapą wlotu powietrza chłodnicy. Zmienił się także lakierowany element wokół logo. Przednie światła mgłowe zostały umocowane w zderzaku bez jakiegokolwiek obramowania. Zmienił się kształt bocznych lusterek, a ramki bocznych szyb są czarne.
Oferta jednostek napędowych to: dwie benzynowe i dwie wysokoprężne. Są to już znane silniki: 1,2 8V (44 kW), 1,2 16V (55 kW) oraz 1,5 dCi w wersjach 48 kW lub 63 kW. Najsłabsza jednostka może być montowana z systemem LPG.
W przypadku zakupu wersji z turbodieslem we Francji otrzymuje się bonus ekologiczny 700 Euro. Natomiast nabywcy Clio Campus LPG mogą liczyć na zniżkę aż 2000 Euro.