Produkowany w fabryce w Madrasie Duster będzie dostosowany do warunków rynku indyjskiego. Aby zadowolić klientów indyjskich, którzy zwracają uwagę na relację ceny do wyposażenia i funkcjonalności, a także interesują się nowymii technologiami, w samochodzie wprowadzono specjalne modyfikacje.

Wprowadzenie do sprzedaży pięciu nowych modeli samochodów w ciągu zaledwie piętnastu miesięcy to nie tylko nowe wyzwanie dla Renault, ale też całkowita nowość na rynku indyjskim. Pierwszą odsłoną tej ofensywy produktowej był sztandarowy produkt Renault w Indiach - model Fluence, który został wprowadzony do sprzedaży pod koniec maja. Już dziś zbiera on bardzo pozytywne oceny. Po nim na rynek wejdzie Koleos z segmentu SUV Premium.

Kolejnym modelem będzie mały samochód miejski zbudowany na płycie podłogowej produkowanej przez Alians Renault-Nissan. Samochód ten będzie stanowił trzon gamy Renault w Indiach. Wraz z piątym samochodem, którego premiera przewidziana jest w późniejszym terminie, będą one tworzyły najmłodszą gamę samochodów na rynku indyjskim.

Rozbudowana sieć sprzedaży i wysoka jakość serwisu  mają pierwszorzędne znaczenie dla przywiązania klientów do marki. Renault India pracuje nad rozwojem swojej sieci dealerów obejmującej obecnie 14 punktów. Docelowo do końca bieżącego roku ma ona liczyć 40 partnerów, a do końca 2012 r. około 100 (w ponad 50 miastach, co zapewni pokrycie 90 proc. rynku). Ponadto oferta serwisowa zawiera bardzo bogaty pakiet usług, Renault Complete Care, obejmujący m.in. takie elementy jak: gwarancja na 4 lata lub 80 tys. km przebiegu, roczny ryczałtowy pakiet na przeglądy i naprawy, bezpłatne przeglądy po 2000, 10 000 i 20 000 kilometrów oraz całodobową usługa assistance.

Obok Brazylii i Rosji, Indie stanowią jeden z trzech filarów międzynarodowej strategii koncernu. Rozwój działalności Renault w Indiach świadczy o dążeniu marki do zdobycia znaczącej pozycji na tym silnie rozwijającym się rynku.