Światowy Konkurs Jakościowy Renault dla Sieci Autoryzowanych Partnerów to jeden z elementów Planu Renault 2009.

Renault postawiło sobie za cel osiągnięcie pozycji jednego z trzech najlepszych producentów świata pod względem jakości produktu i usług. Osiągnięcie tego celu wymaga poprawy poziomu obsługi Klientów w każdej koncesji na świecie, mierzonego w miesięcznych ankietach satysfakcji Klientów.

Konkurs Renault Global Quality Award został stworzony, aby włączyć w ten proces całą sieć i aby nagrodzić za najlepsze wyniki.

Przez 12 miesięcy roku 2006 Sieć Koncesjonerów Renault oceniana była w 2 klasyfikacjach:

1. Ogólny poziom satysfakcji Klientów salonów i serwisów;2. Największy wzrost satysfakcji Klientów salonów i serwisów.

Zwycięzcy 1 edycji Renault Global Quality Award w Polsce to:

• firma Smektała z Leszna – wyróżniona za najwyższy poziom satysfakcji Klientów salonu i serwisu;• firma ador-Gadocha z Jaworza – wyróżniona za największy wzrost satysfakcji Klientów salonu i serwisu.

Nagrodą dla zwycięzców jest weekend w Paryżu oraz udział w międzynarodowej ceremonii uhonorowania wyników jakościowych za rok 2006, z udziałem Prezesa Renault, Carlosa Ghosn’a.

Konkurs Renault Global Quality Award obejmuje koncesjonerów w 26 krajach: Algieria, Argentyna, Austria, Belgia-Luxemburg, Brazylia, Kolumbia, Chorwacja, Czechy, Francja, Niemcy, Węgry, Włochy, Maroko, Meksyk, Holandia, POLSKA, Portugalia, Rumunia, Rosja, Słowenia, Słowacja, RPA, Hiszpania, Szwajcaria, Turcja i Wielka Brytania.