W sporcie samochodowym tryb odwoławczy działa stosunkowo długo, niezależnie od tego, w jakiej instancji (krajowej czy międzynarodowej jest rozpatrywany. Planowana na grudzień uroczystość wręczenia nagród najlepszym zawodnikom nieco się przeciągnęła...

Odwołanie złożył Draco Multiracing USA po wykluczeniu Pastora Maldonado w Misano. Jeżeli Wenezuelczyk odzyska zwycięstwo, odbierze mistrzostwo Alxowi Danielssonowi.

Odwołaniem tak naprawdę żyje kilka osób - tych, których sprawa bezpośrednio dotyczy, bądź w wyniku ogłoszonej decyzji coś mogą stracić. Tymczasem reszta środowiska żyje już nowym sezonem. W kalendarzu World Series by Renault 2007 zaszły dwie zmiany - francuską rundę przeniesiono z Le Mans do Magny Cours, a Hungaroring zajął miejsce Estoril. Poza Donington, kierowcy Formuły Renault 3.5 będą się zatem ścigać wyłącznie na torach Formuły 1.

Pons Racing ma krótkie świąteczne wakacje. Już na środę zaplanowano po Walencją testy nowej Dallary, po raz pierwszy sprawdzanej w Albacete. Egzamin przejdą kandydaci do zespołu na przyszłoroczny sezon.

Trzy teamy ogłosiły już skład kierowców - komplet mają Carlin Motorsport (Sebastian Vettel, Michaił Aleszyn), Victory Engineering (Giedo van der Garde, Charlie Kimball) i Epsilon Euskadi (Filipe Albuquerque, Davide Valsecchi). Carlo Iaconelli będzie jeździł w Interwetten, a Julien Jousse w Tech 1 Racing. Comtec Racing podpisał umowę sponsorską z holenderskim producentem napoju energetyzującego i zmienił nazwę na Red Devil Comtec.

W Formule Renault 2.0, Toyota przedłużyła współpracę z Prema Powerteam, pozostawiając w teamie swoich juniorów - Henkiego Waldschmidta i Martina Plowmana. Trzecim kierowcą Premy został Andrea Caldarelli.

Kalendarz World Series by Renault 2007:15.4 Monza*6.5 Nürburgring27.5 Monako*24.6 Stambuł15.7 Hungaroring19.8 Spa-Francorchamps*9.9 Donington24.9 Magny Cours28.10 Barcelona* tylko Renault V6 3.5

Źródło: Informacja prasowa Renault Sport, Autoklub