Wszystkie poza jedynym Juvaquatre z 1938 roku cechowała konserwatywna konstrukcja i przeciętny, typowy kształt nadwozia. Anglicy złośliwie twierdzili, że Renault koncentruje się głównie na wymyślaniu nazw swoich samochodów, a nie na rozwoju konstrukcji. Pomimo tych złośliwości rewelacją stoiska Renault na salonie paryskim w 1933 roku był nowy model Vivasport YZ2.W karoserię Primastella wbudowano 80-konny, 6-cylindrowy, dolnozaworowy silnik o pojemności 3620 ccm. Auto prezentowano w trzech wersjach nadwozia: jako 2-miejscowy kabriolet, 4-miejscowy coach z otwieranym dachem i 5-osobową, 4-drzwiową wersją berline. Model YZ2 osiągał prędkość 120 km/h. W marcu 1935 roku pojawił się nowy model Vivasport ACM-1 ze zmodyfikowaną karoserią i 85--konnym silnikiem 4.1. Prędkość maksymalna wzrosła do 130 km/h. Potem przyszła kolej na model Viva Grand Sport też z silnikiem 4.1, lecz o mocy 95 KM. Model ten z wieloma modyfikacjami produkowano do 1939 roku.
Renault Vivasport 1935 rok, Francja
Renault w latach 30. produkowało wiele modeli aut - od wielkich luksusowych limuzyn począwszy, na małych popularnych i tanich kończąc.
Auto Świat
Renault Vivasport 1935 rok, Francja