Mechanicznie auta prawie nie różniły się od angielskiego oryginału, ale nadwozia projektowane były pod kątem potrzeb i upodobań rynku francuskiego. W 1932 roku do produkcji wszedł model z własnym 6-cylindrowym silnikiem o pojemności 1097 ccm. 21grudnia 1932 roku po raz pierwszy zaprezentowano model Supertraction z przednim napędem budowany na licencji Adlera, z nadwoziem Ambi-Budd Adlera Tryumpha. Rok później auto otrzymało karoserię Adlera Jupitera, a w 1934 roku pojawia się prezentowany "nowy" Supertraction Dical z aerodynamiczną francuską karoserią. Równolegle produkowano małe auta "Super 5" z silnikiem 747 ccm. Po wojnie Rosengart powrócił do przedwojennej produkcji i wypuścił jednocześnie na rynek model "Supertrahuit" z amerykańskim silnikiem Mercury V8 o pojemności 3917 ccm., który doprowadził firmę do bankructwa. Rosengart ostatecznie zniknął z rynku w 1955 roku. Supertraction napędzał 4-cylindrowy, dolnozaworowy silnik 1.6 o mocy 45 KM. Ważące 1090 kg auto osiągało prędkość 110 km/h.