W okresie od stycznia do września 2009 roku Škoda Auto sprzedała 504.625 samochodów. Oznacza to spadek o 5 %. W tym okresie sprzedano 387.574 auta w Europie, co oznacza spadek o 22,4 %. Samochody marki Škoda produkowane są także w Chinach, gdzie powstało kolejnych 89.911 egz.

„O naszych wynikach zadecydowała recesja. Przyjęliśmy kilka rozwiązań, które pozwoliły zapewnić stabilizacje ekonomiczną. Wprowadziliśmy do oferty nowe produkty. Dobrze został przyjęty nowy model Yeti, poszerzona została paleta modeli ekologicznych GreenLine. Podczas IAA we Frankfurcie nad Menem premierę miał Superb Combi.

Škoda Auto w trzecim kwartale po raz pierwszy w 2009 roku odnotowała wzrost liczb. Spodziewamy się, że będą one jeszcze rosły w ostatnich miesiącach. To był trudny okres dla całego przemysłu motoryzacyjnego,“ powiedział Reinhard Jung, prezes zarządu Škoda Auto.

„Wynikom sprzedaży wyraźnie pomogło rządowe wsparcie przy złomowaniu starych aut, szczególnie w Niemczech. Nie można pominąć tutaj wyników w Chinach. Dzięki temu udało się zniwelować straty na innych rynkach europejskich. W ostatnich miesiącach 2009 roku oczekujemy wyników sprzedaży na poziomie sprzed roku. Co będzie w 2010 roku trudno dzisiaj jeszcze przewidzieć,“ komentuje sytuację Reinhard Fleger, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż.

Škoda Auto w 2008 roku sprzedała 674.530 aut i było to o 7,1 %, czyli 44.498 egz. więcej niż w 2007 roku. W 2006 roku sprzedano 549.667 egz.