W tym roku Škoda Auto sprzedała o 15 proc. więcej samochodów niż w ciagu pierwszych sześciu miesięcy 2009 roku. Tylko w czerwcu do klientów trafiło 71 320 auto, a wiec o 8,3 proc. więcej niż przed rokiem. Kierownictwo oczekuje, iż jeszcze lepsza będzie sprzedaż w drugiej połowie roku, co pozwoli na ustanowienie kolejnego rekordu.

W uzyskaniu tak dobrych wyników duże zasługi ma rynek chiński, gdzie samochody tej marki sprzedają się wyjątkowo dobrze. W czerwcu 2010 roku sprzedano tam 15 158 aut, co oznacza wzrost o 51 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem poprzedniego roku.

Natomiast od stycznia do czerwca 2010 roku Chińczycy kupili 84 135 samochodów tej marki, a więc aż o 82,3 proc. więcej niż w ciągu pierwszych miesięcy 2009 roku. Największy wzrost sprzedaży odnotowano w Wielkiej Brytanii (+61,2 proc.) i Hiszpanii (+50 proc.).

Najlepiej sprzedającym się modelem jest Octavia ze sprzedażą 158 024 egz. Jednak największy wzrost sprzedaży odnotował Superb – 47 830 egz. (+150 proc.). Fabia trafiła do 111 967 użytkowników, Roomster – 14 900, Yeti do 25 868.