Miłośnicy mody, projektanci, przedsiębiorcy iprzedstawiciele mediów gromadzili się na pokazach mody oraz dyskutowali w kuluarach.

Tematem Tygodnia Mody były powiązania stylu, technologii oraz ostatnich trendów.

Mercedes-Benz i moda mają wiele wspólnego: są kreowane przez ludzi z pasją tworzenia jedynych w swoim rodzaju dzieł sztuki. Piękno Mercedesawynika z połączenia innowacji technicznych z ponadczasowym eleganckim stylem i niezawodnością. Tak więc obecność Mercedes-Benz na międzynarodowych imprezach mody nikogo nie dziwi.

Nick Knight, wybitny brytyjski fotograf odpowiedzialny m.in. za kampanie wizualną SLS AMG, wyjaśnił, iż oprawa wizualna Berlin Mercedes-Benz Fashion Week sprawia, że ludzie myśląc o samochodzie mają poczucie, iż właśnie nadeszła przyszłość.

Mercedes-Benz uświetniłuroczyste rozdania nagród "Die Goldene Kamera" (Złote Kamery - odpowiednik polskich Telekamer) , przyznawanych przez magazyn "Hoerzu". Designerzy mogli zaprezentować swoje umiejętności projektując opakowania dla nagród. Podczas gali Mercedes-Benz zaprezentował specjalnie rozbudowany pakiet"designo" czyli możliwość szycia samochodu "na miarę" (wnętrze i zewnętrzne elementyauta).

W celach wizualizacji powstało sześć modeli SLS AMG w skali 1:24, które poruszały się po torzewyścigowymzrobionym z najnowszej kolekcji skóry pakietu "designo".

Mercedes-Benz wraz z topowymi markami po raz kolejny udowodnił, że motoryzacja i moda mają wiele wspólnego. Siła wizji zaprezentowana przez młodych projektantów doskonale harmonizowała zponadczasową elegancją samochodów z pod znaku gwiazdy.