Toyota Motor Poland planowała sprzedać do końca 2012 roku 200 egzemplarzy hybrydowego Yarisa. Tymczasem, od chwili debiutu w czerwcu br., na auto złożono już 292 zamówienia. W czerwcu br. udział wersji hybrydowej w całości sprzedaży Yarisa wyniósł aż 21 proc.
Czy Polacy nagle zaczęli gustować w hybrydach? Raczej trudno w to uwierzyć. Głównymi powodami dużego zainteresowania Yarisem Hybrid są rozsądnie skalkulowana cena – 65 100 zł za kompletnie wyposażony samochód (najtańsza hybryda na rynku), a także niskie koszty eksploatacji.
Według danych producenta samochód zużywa średnio 3,1 litra na 100 km. Ponadto nie ma tradycyjnego alternatora, rozrusznika i pasków klinowych, następuje też mniejsze zużycie klocków hamulcowych dzięki wykorzystywaniu układu hybrydowego do hamowania, co wiąże się z tańszym serwisem pojazdu.
Cały zespół napędowy Toyoty Yaris Hybrid objęty jest pięcioletnią gwarancją.
Galeria zdjęć
Sprzedaż Toyoty Yaris HSD powyżej oczekiwań
Sprzedaż Toyoty Yaris HSD powyżej oczekiwań
Sprzedaż Toyoty Yaris HSD powyżej oczekiwań
Sprzedaż Toyoty Yaris HSD powyżej oczekiwań
Sprzedaż Toyoty Yaris HSD powyżej oczekiwań