Na konferencji prasowej zaprezentowano trzy nowe modele.

Oto one:

LT-Z400

Kolejna odsłona modelu Suzuki LT-Z400 wzoruje się na modelu LT –R450 – jednym z najlepszych sportowych qudów na świecie.

Nowy czterokołowiec został wyposażony w czterosuwowy silnik o pojemności 398 cm3 i elektroniczny układ wtrysku paliwa, w którym wykorzystano wtryskiwacz z 12 dyszami. Dzięki temu jednostka napędowa dynamiczniej reaguje na gaz i zachowuje bardziej liniową charakterystykę przebiegu, mocy oraz momentu obrotowego.

Sportowy charakter nadaje mu także przekonstruowana rama. Bardziej sztywna daje poczucie większej stabilności w zakrętach. Model LT-Z400 wyposażony jest w 5 - biegową, manualną skrzynię biegów z biegiem wstecznym.

Przednie i tylne zawieszenie z możliwością regulacji umożliwia dostosowanie charakterystyki pracy do indywidualnych preferencji kierowcy oraz warunków w których pojazd jest eksploatowany.

Zmiany w ustawieniach kierownicy i podnóżków umożliwiają zajęcie lepszej pozycji kierowcy, a kształt siedzenia dodatkowo ułatwia balansowanie ciałem, co jest podstawą sportowej jazdy.

Zmodyfikowany układ hamulcowy z możliwością regulacji dźwigni przedniego hamulca, bez wątpienia zapewnia skuteczne hamowanie w każdych warunkach.

KingQuad 500AXi 4x4 i 750AXi 4x4 Power Steering

Suzuki KingQuad 500AXi 4x4 i 750AXi 4x4 Power Steering to godni następcy swoich poprzedników.

W oparciu o doświadczenia inżynierów z działu samochodów opracowano w nich zaawansowane wspomaganie układu kierowniczego, co z pewnością ucieszy niejednego miłośnika quadów.

Komputerowo sterowany mechanizm wspomagania automatycznie dostosowuje jego siłę i czas reakcji do prędkości oraz warunków drogowych.

Wszystkie mechanizmy systemu zostały tak umieszczone, aby ograniczyć możliwość ich uszkodzenia podczas jazdy w terenie. Jednostka centralna została zabezpieczona specjalną płytą ochronną.

W pełni automatyczna przekładnia QuadMatic, za pomocą paska klinowego i sprzęgła odśrodkowego dostarcza do kół odpowiednią ilość momentu napędowego w zależności od warunków jazdy i kąta otwarcia przepustnicy. Czterokołowce wyposażono w niezależne przednie i tylne zawieszenie zwiększające dzielność terenową.

Układ napędowy pozwala kierującemu wybrać jeden z czterech trybów pracy: napęd na 2 koła (2WD), napęd na 4 koła (4H), napęd na 4 koła z możliwością redukcji przełożeń (4L) oraz napęd na 4 koła z możliwością blokady mechanizmu różnicowego (LOCK).

Zaawansowany układ hamowania zapobiega swobodnemu obracaniu się kół podczas stromych zjazdów.