Suzuki odnosi ze swoimi nowymi modelami niebywały sukces. Na rynku japońskim po raz pierwszy znalazło się na trzecim miejscu najlepiej sprzedających się marek za Toyotą i Nissanem.

Taki wynik firma osiągnęła dzięki dużemu zainteresowaniu samochodami najmniejszego segmentu, w których Suzuki się specjalizuje. Tak zwane kei-cars są w Japonii bardzo popularne, zwłaszcza dzięki ulgom podatkowym, małym rozmiarom odpowiednim do ruchu miejskiego i niskiej cenie. Pojemność silnika ograniczona jest przepisami do 660 cm3. Do najważniejszych producentów w tym segmencie obok Suzuki należą Mitsubishi i Daihatsu.

Kolejność liczby rejestracji nowych samochodów w pierwszych dziesięciu miesiącach tego roku pokazuje, że za pierwszą Toyotą (1.417.984 aut) i drugim Nissanem (670.096 aut) znalazło się właśnie Suzuki (587.874 aut), wyprzedzając Hondę (581.249 aut) i Daihatsu (524.381 aut).