Koreański Hyundaizmodernizował swojego miejskiego malucha – model i10. Z zewnątrz najbardziej zauważalną zmianą jest przednia część nadwozia z poziomo poprowadzoną atrapą chłodnicy, nawiązującą stylistycznie do modeli ix20 i ix35. Nowe są m.in. przedni i tylny zderzak, zmieniono również reflektory.Pod maską modelu i10 pojawiły sie zmodernizowane jednostki napędowe o pojemności 1,1 i 1,2 l, które przy zwiększonej mocy (69/86 KM) mają zużywać mniej paliwa.Podstawowa wersja Hyundaia i10 1.1 Classic została wyceniona w Niemczech na 10 290 euro (ok. 40 tys. zł). Samochód niedługo pojawi się w polskich salonach sprzedaży.
Tak wygląda Hyundai i10 po faceliftingu
Hyundai i10 to jeden z lepiej sprzedających się modeli koreańskiego producenta. Wersja po faceliftingu została zaprezentowana podczas wrześniowego salonu samochodowego w Paryżu. Teraz wjeżdża do salonów sprzedaży