Zica zastąpi w ofercie aut osobowych Tatę Indica, jednak ten popularny w Indiach model nie zniknie całkowicie z rynku, a będzie występować w wersji dostawczej. Wróćmy do Ziki, która będzie konkurować m.in. z Chevroletem Beat, Maruti Suzuki Celeiro czy Hyundaiem i10.

Tata Zica

Nowy „maluch” wykorzystuje tę samą, ale zmodyfikowaną, platformę, co wspomniana Indica. Oficjalnych informacji o tym samochodzie jest jeszcze niewiele, ale według indyjskich źródeł do napędu posłuży nowy trzycylindrowy silnik benzynowy 1.2. Do wyboru będzie jeszcze mały turbodiesel o pojemności 1 litra. Automatyczna skrzynia biegów będzie dostępna w opcji.

Widać, że indyjski producent szybko się rozwija. Auta jego produkcji wyglądają coraz lepiej, do tego są coraz lepszej jakości. W 2014 roku Tata wprowadził do sprzedaży na rodzimym rynku niewielkiego hatchbacka Bolt i sedana Zest, a w tym roku zmodernizował słynne, tanie Nano. 2016 rok ma należeć do modelu Zica. Auto będzie promować Lionel Messi, nowy ambasador Tata Motors.