Logo
WiadomościAktualnościToyota Camry do serwisu

Toyota Camry do serwisu

Oprac. RR
Oprac. RR

W niektórych egzemplarzach Toyoty Camry pasy mogą nie działać prawidłowo. W związku z tym Toyota wzywa do serwisów właścicieli aut wymagających usunięcia usterki.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Toyota Camry do serwisu
Auto Świat / Marcin Matus
Toyota Camry do serwisu

Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie powiadomiła Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki Toyota Camry, wyprodukowane w Japonii od 21.08. do 06.09.2019 r., są wyposażone w pasy bezpieczeństwa, które posiadają dwa rodzaje mechanizmów blokujących. Jeden z nich mógł zostać nieprawidłowo zmontowany. W przypadku określonego typu wypadku sytuacja taka może powodować niewłaściwie unieruchomienie pasa pasażera, zwiększając tym samym ryzyko odniesienia obrażeń.

Kampanią naprawczą objętych jest w Polsce 111 samochodów.

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele objętych kampanią samochodów będą zapraszani do Autoryzowanych Stacji Obsługi, w celu sprawdzenia oraz ewentualnej wymiany pasów bezpieczeństwa.

Informacji związanych z kampanią udziela Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o. (adres: ul. Konstruktorska 5, 02-673 Warszawa; tel.: 22 449 05 00).

Autor Oprac. RR
Oprac. RR
Powiązane tematy:
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium