Logo
WiadomościAktualnościToyota Crash Assistance

Toyota Crash Assistance

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Toyota uruchomiła własny program pomocy drogowej, który oferuje użytkownikom samochodów marki Toyota. W przypadku kolizji na szosie lub awarii, choć te zdarzają się rzadziej, zagwarantowana jest kompleksowa pomoc.

Samochody uszkodzone w trasie holowane są do najbliższej autoryzowanej stacji dilerskiej Toyoty. Jeśli do nieszczęścia dojdzie w obrębie miasta, klient ma nawet prawo wyboru stacji, niekoniecznie najbliższej. Tak się bowiem składa, że kierowcy przyzwyczajają się do konkretnych serwisów wychodząc z założenia, iż najlepiej jak ich auto jest pod opieką jednego mechanika.W ramach programu firma świadczy także pomoc w całej procedurze, która obejmuje przygotowanie oświadczenia sprawcy szkody. Niejednokrotnie w oświadczeniach takich brakuje najważniejszych danych, co uniemożliwia potem wypłatę odszkodowań przez ubezpieczycieli. W wyjątkowych sytuacjach Toyota Crash Assistance wysyła stosowny druk faksem pod wskazany numer. Wszyscy uczestnicy programu dysponują dokładnym wykazem ASO Toyoty, który zawiera wykaz adresów, godziny otwarcia i kontakty telefoniczne. Usługi realizowane przez TCA są bezpłatne dla klientów, którzy będą likwidować szkody z tytułu autocasco lub OC i wybiorą autoryzowaną stację dilerską Toyoty. W przypadku kolizji lub awarii wystarczy skontaktować się z numerem bezpłatnym 0-800 44 42 42 lub płatnym (0-22) 874 42 42, czynnym przez całą dobę. Numery te są rozgałęzione na 6 linii, tak więc klient teoretycznie nigdy nie powinien trafić na zajęty numer.Usługi holowania realizują firmy zajmujące się zawodowo świadczeniem takich usług. TCA podpisała umowy z 500 firmami w całej Polsce, spośród których 20 znajduje się w stolicy oraz w jej okolicach. Każda stosuje uzgodnione stawki i obowiązana jest do ubezpieczenia z tytułu prowadzonej działalności. Sprzęt holowniczy prezentuje odpowiedni poziom techniczny.Dzięki gęstej sieci firm pomocy drogowej usługi TCA realizowane są w ciągu godziny od momentu zgłoszenia klienta. Na terenie miast czas ten wynosi nawet 30 minut. Klient zgłaszający telefonicznie prośbę o pomoc otrzymuje od razu informacje, kto i kiedy udzieli mu pomocy oraz za ile minut. Każde zgłoszenie jest rejestrowane w systemie komputerowym. Pozwala to monitorować przebieg interwencji oraz weryfikować jakość świadczonych usług.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: