Logo
WiadomościAktualnościTVP przeznacza prawie 2,3 mln zł na nowe auta dostawcze

TVP przeznacza prawie 2,3 mln zł na nowe auta dostawcze

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska

TVP zamierza wydać do 2 280 tys. zł na 19 nowych aut dostawczych dla swoich oddziałów terenowych. W drodze przetargu swoje oferty złożyli m.in. Renault Polska oraz dilerzy Peugeota, Fiata, Citroena, Volkswagen i Nissana.

Peugeot Traveller Long Allure
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Peugeot Traveller Long Allure

Telewizja Polska podała w tym tygodniu informację o otwarciu ofert. Przetarg podzielono na dwie części. W pierwszej, na którą TVP przeznacza 1,08 mln zł, dostarczonych ma być 9 samochodów dostawczych – towarowych furgonów, mogących przewieźć 3 osoby. W drugiej – 10 samochodów do przewozu 9 osób za łącznie 1,2 mln zł. W postępowaniu wyszczególniono parametry techniczne i wyposażenie samochodów. W obu częściach przetargu TVP zamierza zakupić auta z silnikiem diesla o pojemności 1950 ccm zużywające maksymalnie 16 l/100 km (wg WLTP). W wyposażeniu znaleźć ma się m.in. klimatyzacja i radio. Ściśle określono także warunki gwarancyjne.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

TVP kupuje nowe auta dostawcze

Przeczytaj też:

W pierwszej części trzyosobowe furgony zaoferowali: diler Volkswagena i Nissana – firma Ster z Radomia, diler Peugeota – firma Ria z Jamnicy, diler Fiata – Inter Auto z Krakowa i diler Citroena – Fix Forum Lider z podlubelskiego Motycza. W drugiej części 9-osobowe busy Telewizji Polskiej dostarczyć chcą: importer Renault Polska i wspomniany wyżej diler Volkswagena i Nissana – firma Ster. Najkorzystniejszą cenowo ofertę w pierwszej części złożył diler Citroena (niespełna 987 tys zł), w drugiej – Renault Polska (1 093 665 zł).

Według analizy Wirtualnych Mediów TVP spodziewa się w najbliższych czterech latach ok. 2,1 mld rocznie wpływów z abonamentu i rekompensat abonamentowych. Łączne przychody TVP zgodnie z złożeniami nadawcy mają w tym roku wynieść 2,84 mld zł.

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska