Logo
WiadomościAktualnościVolvo stawia na usługi internetowe

Volvo stawia na usługi internetowe

|
Aktualizacja

Volvo Cars rozpoczęło współpracę z firmą Ericsson w zakresie usług internetowych wsamochodów Volvo. W niedalekiej przyszłości nowe modele szwedzkiej marki mają być multimedialne

Volvo stawia na usługi internetowe
Zobacz galerię (2)
Auto Świat
Volvo stawia na usługi internetowe

Volvo i Ericsson będą wspólnie budować technologiczny ekosystem. Połączenie sieciowe oparte na wielofunkcyjnej platformie Ericsson zapewni m.in. multimedialne serwisy komunikacyjne oraz aplikacje w samochodach Volvo. Dzięki temu kierowcy i pasażerowie samochodów będą mogli swobodnie korzystać z Internetu podczas podróży. Kierowca będzie mógł np. pobierać aplikacje, dokonywać rezerwacji usług on-line czy komunikować się z innymi użytkownikami.

System sieciowy obejmie wszystkie rynki Volvo na całym świecie. Zarządzanie serwisami internetowymi, doradztwo i integracja systemów dostarczana będzie przez firmę Ericsson.

„Jesteśmy przekonani, że samochody w niedalekiej przyszłości obejmie ten sam poziom usług cyfrowych, do jakich nasi konsumenci są przyzwyczajeni w swoich domach lub w pracy. Jest to strategicznie ważna część inwestycji Volvo Cars, w której chcemy być liderem” - powiedział Lex Kerssemakers, starszy wiceprezes ds. strategii produktu i zarządzania linią pojazdów w Volvo Car Corporation.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Wydawca AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy: