To już siódma edycja tej nagrody, organizowanej i przyznawanej przez Club de publicite et communication de Geneve, której celem jest wyrażenie uznania za twórczy wysiłek włożony w zaprojektowanie i stworzenie stoisk, ze zwróceniem szczególnej uwagi na ich jakość i aspekt praktyczny, poza oczywiście chęcią przyciągnięcia szerokich rzesz zwiedzających salon. Ale rozstrzygającym kryterium dla wyboru zwycięzcy jest zawsze oryginalność ekspozycji.

Nagradzając stoisko Fiata, jury podało w swoim werdykcie takie uzasadnienie: - Fiat, organizując swoje stoisko, wyszedł poza klasyczne i konwencjonalne schematy w tym zakresie, aby przyciągnąć uwagę zwiedzających salon niezwykle barwnym wystrojem, z wyraźnymi odniesieniami do dziecięcego świata.

Mieniącymi się barwami tęczy przyozdobiono nie tylko ściany, ale i podłogę, mosty i dywaniki, tworząc całość niezwykle przyciągającą i znakomicie widoczną już z daleka. Oryginalny i innowacyjny w swym zamyśle był "konfigurator kolorów" i to na niego jury zwróciło szczególną uwagę. Dwa mosty umożliwiały zwiedzającym podziwianie wszystkich wystawionych modeli samochodów. Rozwiązane technologicznie proste, ale bardzo dobrze pomyślane - podkreśliło jury.

Jak chodzi o szczegóły, oryginalność wystroju stoiska polegała na koncepcji "świat z moich marzeń" widziany oczami dzieci i to właśnie one "zaprojektowały" stoisko Fiata, puszczając wodzę fantazji i wyrażając swoją wizję przyszłości.

To wesołe i tętniące życiem miejsce przedstawiało domy zbudowane na chmurach, natomiast gości odwiedzających ten "świat Fiata" witała właśnie tęcza.

Sercem stoiska był Fiat 500 Configurator - mały plac zabaw, który idealnie wpasował się w nastroju panujący podczas wystawy. Pomiędzy tymi wymyślonymi przez dzieci domami zbudowanymi pośród chmur znalazły się nowinki motoryzacyjne i samochody, będące kolejnym "krokiem" na drodze do poszanowania równowagi ekologicznej.