p { margin-bottom: 0.21cm; }

Powyższa kwota może znacznie wzrosnąć po wybraniu dodatkowych opcji, których cennik zostanie podany dopiero, kiedy auto pojawi się w salonach. Do wyboru będzie 17 kolorów nadwozia, w tym charakterystyczny odcień ‘McLaren Orange’, który rozsławiły samochody wyścigowe brytyjskiej marki w latach 60. i 70. XX wieku. Spersonalizować będzie można również wnętrze (w ofercie 14 kolorów).

Jeśli chodzi o ulepszenia techniczne, to klienci będą mieli możliwość dokupienia m.in. sportowego układu wydechowego czy karbonowo-ceramicznych tarcz hamulcowych i polerowanych zacisków. McLaren MP4-12C standardowo posiada karbonowe podwozie Carbon MonoCell rodem z Formuły 1, ale dodatkowo z włókna węglowego będzie można zamówić także obudowy lusterek i pokrywę 600-konnego silnikao pojemności 3,8 l z podwójnym turbodoładowaniem.

Chętni z Polski na zakup brytyjskiego "sportowca" najbliżej muszą udać się po niego do Niemiec, gdzie oficjalne salony dilerskie zlokalizowane będą w Dusseldorfie, Frankfurcie, Hamburgu i Monachium.

W pierwszym roku McLaren planuje wyprodukowanie tysiąca egzemplarzy modelu MP4-12C. Docelowa fabryka McLaren Production Center jest obecnie w budowie w sąsiedztwie McLaren Technology Centre. Inwestycja warta 40 milionów funtów ma być gotowa w połowie 2011 r. W przyszłości nowy zakład ma opuszczać rocznie 4 tys. samochodów.

Dokładny opis McLarena MP4-12C jest dostępnytutaj.