W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Ford Kuga — dynamiczny i elegancki

Lifting nie ograniczył się tylko do nowych lakierów czy wzorów obręczy kół. Ford wyraźnie zmienił oblicze Kugi. Przód SUV-a jest niemal nie do poznania, wygląda dużo dynamiczniej i nowocześniej. To zasługa m.in. zmienionej osłony chłodnicy, nad którą biegnie świetlna listwa będąca częścią świateł do jazdy dziennej, a także przeprojektowanego zderzaka i nowych reflektorów Full LED (układ tylnych świateł również zmieniono). Całość prezentuje się naprawdę dobrze.

Sprawdź cenę

Ford Kuga — najnowsze technologie

W środku największą zmianą (dosłownie) jest centralny ekran dotykowy o przekątnej aż 13,2 cala z najnowszym systemem SYNC® 4 i bezprzewodową łącznością ze smartfonami (Apple CarPlay i Android Auto). Ulepszono też cyfrowe zegary przed kierowcą, dodano bezprzewodową ładowarkę i modem 5G. Poza tym to dobrze znana Kuga — świetnie wyposażona (m.in. w automatyczną klimatyzację i kompletną gamę systemów bezpieczeństwa) oraz przestronna (pojemność bagażnika wynosi od 420 do 1517 l).

Sprawdź cenę

Ford Kuga — hybrydy wiodą prym

Gamę napędową otwierają silniki benzynowe 1.5 EcoBoost o mocy 150 KM i 186 KM. Mocniejszą wersję spalinową wyposażono w ośmiostopniową automatyczną skrzynię biegów. Najciekawszą wersją jest klasyczna hybryda (FHEV) z silnikiem 2,5 l i skrzynią biegów eCVT i z napędem na przednie lub wszystkie koła do wyboru (moc: 180 lub 183 KM). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w aucie z AWD wynosi 8,3 s, a średnie zużycie paliwa to 5,3 l/100 km (WLTP). Wersja hybrydowa jest w stanie ciągnąć przyczepę o masie do 2100 kg. Gamę zamyka potężna hybryda plug-in o mocy 243 KM.

Sprawdź cenę