Postępując według filozofii rozwijania produktów zgodnie z sugestiami klientów, począwszy od przyszłego tygodnia klienci z USA będą mogli odbyć jazdę próbną  i wyrazić swoją opinię, kształtując przyszłość pierwszego w historii elektrycznego motocykla Harley-Davidson. Choć produkt nie wejdzie na razie do sprzedaży, Projekt LiveWire ma na celu poznanie oczekiwań klientów dotyczących elektrycznego motocykla Harley-Davidson.

„Ameryka jest ojczyzną innowacji“ - powiedział Matt Levatich, Prezes i Dyrektor generalny firmy Harley-Davidson Motor Company - „I podobnie jak Ameryka, Harley-Davidson przeszedł w swojej historii wiele innowacyjnych przeobrażeń, na każdym etapie postępując zgodnie z wolą klientów. Projekt LiveWire to kolejny, ekscytujący krok w naszej historii, który robimy, słuchając opinii klientów“.

W ramach prezentacji LiveWire Experience, klienci będą mogli odbyć jazdę próbną, podzielić się wrażeniami i poznać więcej faktów dotyczących tego motocykla. W Projekcie LiveWire będą mogły także uczestniczyć osoby, które na co dzień nie jeżdżą motocyklem - a wszystko dzięki symulatorowi jazdy Jumpstart. Podczas objazdu USA - rozpoczynającego się od wyprawy Route 66 - do końca 2014 roku odwiedzimy ponad 30 dealerów Harley-Davidson. W 2015 roku prezentacja LiveWire Experience będzie kontynuowana w USA, Kanadzie oraz Europie.

„Bazujemy na sukcesie wielu ostatnich innowacji wprowadzonych przez Harley-Davidson” - powiedział Levatich - „W ciągu kilku minionych lat rozszerzyliśmy zasięg, obejmując nowe grupy klientów, a także zmodernizowaliśmy metody opracowywania produktów i produkcji”.

„Owocem tych działań są najnowocześniejsze produkty, takie jak niedawno wprowadzone motocykle z Projektu Rushmore, Street 500 i 750, a także ogłoszenie Projektu LiveWire”.

Innowacyjne rozwiązania to jeszcze więcej wolności

Ten niesamowity nowy motocykl łączy dziedzictwo stylu z najnowszymi technologiami, tworząc nowatorski, a przy tym charakterystyczny obraz motocykla Harley-Davidson.  „Projekt LiveWire przypomina projekt pierwszej gitary elektrycznej, a nie elektrycznego samochodu” - powiedział Mark-Hans Richer, Wiceprezes i Dyrektor marketingu w firmie Harley-Davidson Motor Company - „To wyrażenie indywidualności i ikonicznego stylu, tyle że w wersji elektrycznej. Projekt LiveWire to śmiały krok dla firmy i marki”. Motocykl zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy, doskonałe przyśpieszenie i wyróżnia się niesamowitym dźwiękiem. „Dźwięk to jeden z wyróżników” - powiedział Richer - „Przywodzi na myśl myśliwiec na lotniskowcu. Dźwięk wytwarzany przez maszynę LiveWire został specjalnie dopracowany tak, aby wyróżniał się na tle motocykli z silnikami spalinowymi i elektrycznymi dostępnymi na rynku”.

Długoterminowe plany wprowadzenia na rynek produktu Projektu LiveWire zostaną określone po analizie opinii motocyklistów, którzy odbyli jazdy próbne w ramach prezentacji Project Livewire Experience. „Gwarantujemy niezapomniane wrażenia z jazdy i postępujemy zgodnie z sugestiami naszych klientów” - powiedział Richer - „Ponieważ technologia pojazdów elektrycznych szybko się rozwija, chcemy zebrać jak najwięcej opinii motocyklistów podczas prezentacji Project Livewire Experience, aby odnieść sukces w tym sektorze rynku w miarę rozwoju tej technologii”.

Wolność jazdy dla przyszłych pokoleń

Ponieważ jazda w otoczeniu pięknej przyrody jest jednym z najważniejszych doświadczeń motocyklisty, ekologia stanowi podstawowy element strategiczny firmy Harley-Davidson.

„Ochrona środowiska jest dla nas ważna” - powiedział Levatich - „Projekt LiveWire to tylko jeden z elementów zachowania piękna jazdy dla przyszłych pokoleń. Jako firma odnosząca sukcesy od 111 lat, myśląc o przyszłych pokoleniach, mamy na myśli nadchodzące 111 lat”.