Nowy GSX-R1000 jest to motocykl wyczynowy, który otrzymał szereg ulepszeń. Modyfikacji poddano ramę i widelec przedni typu Big Piston oraz zaciski przedniego hamulca Brembo typu monoblok. Silnik o pojemności 999 ccm otrzymał tłoki pochodzące z motocykli startujących w MotoGP, które są 11 proc. lżejsze od standardowych. Wprowadzono także pojedynczy układ wydechowy 4-2-1. Dzięki tym zmianom GSX-R1000 lepiej reaguje na otwarcie przepustnicy, ma większą moc w średnim zakresie obrotów, mniejsze zużycie paliwa (o ok. 8 proc.) i jest lżejszy od poprzednika o 2 kilogramy.

Suzuki V-Strom 650 ABS Foto: UOKiK
Suzuki V-Strom 650 ABS

V-Strom 650 ABS jest następcą legendarnego modelu DL650 V-Strom i jednocześnie jednym z najsłynniejszych motocykli turystycznych w klasie Enduro. W porównaniu z poprzednikiem jest jeszcze bardziej komfortowy i ekonomiczny, ma także bardziej elastyczny silnik w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych. Dostarcza lepszej ochrony przed wiatrem dzięki bardziej aerodynamicznemu ukształtowaniu osłon oraz zastosowaniu regulowanej szyby. Nowy V-Strom jest lżejszy od swojego poprzednika o 6 kilogramów i posiada ABS.

Suzuki GSR 750 ABS Foto: Onet
Suzuki GSR 750 ABS

GSR 750 ABS jest nowym motocyklem typu "naked", łączącym w sobie modny nowoczesny wygląd z wysoką funkcjonalnością. Model ten, został wyposażony w przednie zawieszenie typu upside down, przednią lampę o futurystycznym kształcie, ABS oraz tłumik o trójkątnym przekroju. GSR 750 jest zasilany lekkim silnikiem zapożyczonym z modelu GSX-R750. Celem zespołu projektującego było uzyskanie jak najbardziej płynnej reakcji na zmianę położenia przepustnicy, a także dynamicznego przyspieszania przy jednocześnie niskim poziomie emisji zanieczyszczeń.

Stoisko Suzuki stanowiło dużą atrakcję na tegorocznych targach. Firma zaprezentowała wersje specjalne znanych modeli takich jak: VanVan Marine doposażony w boje, kotwicę i linę, Burgmana w wersji Golf, czy V-Strom 650 w wersji Extreme z nartami i kilofem.