Model RSV4 to 7 tytułów mistrzowskich w klasie Superbike i podwójna korona w tegorocznym pucharze FIM Superstock 1000 - dla zawodnika i dla producenta.

Zachęcona sukcesami Aprilia poszła za ciosem i postanowiła przybliżyć najlepsze technologie zarówno użytkownikom, którzy chcą po prostu wybrać się na track day, jak i zawodnikom regionalnych serii. W najmocniejszych konfiguracjach moc silnika to aż 230 koni mechanicznych. Aprilia RSV4 R-FW będzie dostępna aż w pięciu wersjach.

Aprilia RSV4 R-FW Stock1 MM Race

Dostajemy tu RSV4 doposażoną w Race Pack. W skład zestawu wchodzi zawieszenie Ohlins i kute felgi. Komputer sterujący silnikiem został zaprogramowany w wersji Race i zawiera mapy stworzone przez Aprilia Racing. Podobnie jest z ustawieniami maszyny.

W celu zmniejszenia wagi nie ma tu systemu ABS, termostat zastąpiono systemem wężyków, a drugi obieg powietrza jest zamknięty. Opcjonalnie można zamówić wydech Akrapovic, owiewki wyścigowe i zaimplementować jeszcze lepsze ustawienia zawieszenia i silnika.

Aprilia RSV4 R-FW Stock2 APX Race

Podobnie jak w Stock1 dostajemy Race Pack z zawieszeniem Ohlins i kutymi felgami. Do tego zainstalowano system sterujący silnikiem APX2, gdzie ustawienia zapłonu i silnika mogą być programowane przy pomocy specjalnego terminala, który jest w zestawie. Telemetria obsługuje standardowe czujniki oraz te zgodne z regulaminem FIM Superstock 1000. Silnik został przygotowany przez Aprilia Racing.

Opcjonalnie można zamówić motocykl z owiewkami wyścigowymi, wydechem Akrapovic i wyścigowymi ustawieniami zawieszenia.

Aprilia RSV4 R-FW SBK

Znajdziemy tutaj Race Pack, system APX2, a także skrzynię biegów ze wspomaganiem, narzędzia Aprilia Racing i silnik przygotowany pod klasę Superbike.

Aprilia RSV4 R-FW W-SBK

Ten motocykl to już nie są ćwiczenia. To replika RSV4 Superbike używanej przez team fabryczny w Superbike World Championship. Motocykl jest od początku do końca skrojony na miarę pod zawodnika i jedynym ograniczeniem jest tutaj budżet.

Aprilia RSV4 R-FW Misano

{ "caption": "Aprilia RSV4 R-FW Misano", "publicationId": { "type": "ocdn", "ocdnExt": "jpg", "ocdn": "b1d54e716a015ef4e647080e1a26d771" }, "copyright": { "uuid": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb", "idref": "2b35b4d7-82b3-558d-9113-baf20dc8f8bb" }, "available": { "start": "2017-12-15 00:00:00+0100" }, "uuid": "da9c36ae-5af3-54f1-8541-cd78e26e082c", "size": { "bytes": 154264, "height": 808, "width": 910 }, "contentSources": [ { "name": "Materiały prasowe", "uuid": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483", "idref": "8610981d-049a-5db9-b08c-33751e103483" } ], "url": "http://ocdn.eu/images/pulscms/MGY7MDA_/b1d54e716a015ef4e647080e1a26d771.jpg", "asyncAdSlot": null } Aprilia RSV4 R-FW Misano
Aprilia RSV4 R-FW Misano

To właśnie ta wersja była prezentowana na targach EICMA. To przede wszystkim demonstracja siły Aprilia Racing. To połączenie najnowocześniejszych i najlepszych technologii wyścigowych oraz przystępnej ceny. Malowanie nawiązuje do pierwszego zwycięskiego motocykla RSV4.

To jednak nie wszystko, ponieważ kupując motocykl kupujecie również know how. W cenie każdego z przedstawionych wyżej motocykli jest specjalne szkolenie techniczne dla mechaników i zawodników, a także testy na torze wyścigowym, które będą sprawdzianem nabytej wiedzy.

Ceny? Chyba wolimy ich nie znać…