W tekście umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Nissan Juke – nietuzinkowy styl
Crossover Nissana ma oryginalną stylistykę. Dzięki dużej atrapie chłodnicy oraz wąskim reflektorom karoserii nadano sportowe cechy. Dynamiki nadaje też zwężająca się ku tyłowi linia bocznych okien, zwieńczona klamkami tylnych drzwi ukrytymi w ramkach. Ten zabieg w połączeniu z obniżającą się linią dachu spowodował, że Juke kojarzy się z autami typu coupe. Z tyłu znajdziecie wąskie, poziome lampy o ostrych rysach, które komponują się z rysunkiem klapy bagażnika.
Nissan Juke – funkcjonalny crossover
Nissan Juke jest przykładem na to, jak efektywnie można wykorzystać wnętrze pojazdu o niedużych wymiarach zewnętrznych (auto ma nadwozie o długości 4,21 m). W obu rzędach siedzeń wygospodarowano zadowalającą ilość miejsca na wysokości kolan oraz nad głowami pasażerów. Atutem jest też duży bagażnik o pojemności 422-1305 l. Przy takiej wielkości można nawet pokusić się o rodzinne przeznaczenie pojazdu – przecież można tu łatwo ulokować urlopowy ekwipunek całej rodziny.
Nissan Juke – dynamika w standardzie
W bazowej wersji Juke jest napędzany jednolitrowym benzyniakiem o mocy 114 KM. Okazuje się on wystarczający do miejskiego crossovera, od którego oczekuje się dobrej dynamiki przy niskim spalaniu. "Setkę" uzyskuje się po 10,7 s, a średnie spalanie to 5,9 l/100 km. W mocniejszej wersji auto występuje z hybrydą generującą 143 KM. Taka moc to wynik zastosowania 94-konnego benzyniaka i elektrycznej jednostki produkującej 49 KM. W tej postaci 100 km/h osiąga się po 10,1 s, a przeciętne zużycie paliwa to 5 l/100 km. Napęd na przód przekazywany jest za pośrednictwem automatycznej skrzyni biegów.
Nissan Juke – dwie skrzynie do wyboru
W standardowym wyposażeniu Nissan Juke ma sześciobiegową, manualną skrzynię. Dla kierowców, którzy na pierwszym miejscu stawiają komfort prowadzenia i relaks za kierownicą przewidziano wersję z dwusprzęgłowym "automatem". Ważnym atutem samochodu okazuje się niskie zużycie paliwa i to zarówno w przypadku auta z ręczną, jak i z automatyczną przekładnią. W pierwszej sytuacji średnie spalanie wynosi tylko 5,9 l/100 km, natomiast w drugiej – 6,1 l/100 km. Hybryda już w standardzie ma automatyczną przekładnię.
Nissan Juke – pięć wersji w gamie
Nowy Juke jest oferowany aż w pięciu wersjach wyposażenia do wyboru: Visia, Acenta, N-Connecta, N-Design oraz topowej Tekna. Przy tak bogatej gamie żaden kierowca nie będzie miał problemu z dobraniem odmiany adekwatnej do indywidualnych potrzeb oraz upodobań. Jest to tym bardziej łatwe, ponieważ wspólną cechą każdej ze specyfikacji okazuje się bogate standardowe wyposażenie zarówno z zakresu bezpieczeństwa, jak i komfortu podróżowania.