W tekście umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Toyota Aygo X — miejski crossover

Miejski hatchback przeszedł rewolucję — jest autorską konstrukcją Toyoty i stał się crossoverem. Nowa Aygo X (czyt. "Aygo Cross") modnie wygląda, jest znacznie większa i nowocześniejsza od poprzednika oraz ma nieco wyższy prześwit, nie tracąc na zwinności potrzebnej w ruchu miejskim. Nowa generacja tego modelu stanowi bardzo ciekawą, świeżą propozycję w coraz mniejszym segmencie A. Do napędu przewidziano benzynowy silnik 1.0 o mocy 72 KM (powstaje w fabryce koncernu w Wałbrzychu). Można go zamówić z ręczną lub automatyczną, bezstopniową skrzynią biegów.

Sprawdź ofertę

Toyota C-HR – w modnym stylu

To propozycja dla kierowców, którzy cenią stylowy wygląd i terenowy charakter. Po wybraniu wersji GR Sport można dodatkowo liczyć na sportowy sznyt poparty 19-calowymi alufelgami oraz elementami nadwozia w fortepianowej czerni. Podczas liftingu przeprowadzonego w 2019 r. C-HR zyskał udoskonalone zawieszenie, a obok bazowej hybrydy o mocy 122 KM pojawił się także hybrydowy napęd generujący aż 184 KM (152-konny benzyniak współpracuje z elektryczną jednostką o mocy 109 KM). W tej postaci crossover osiąga "setkę" już po 8,2 s, a średnie spalanie to 5,3 l/100 km.

Sprawdź ofertę

Toyota Corolla sedan – kompaktowy klasyk

Lubisz eleganckie sedany, a jednocześnie cenisz kompaktowe wymiary? Zatem czterodrzwiowa Corolla będzie dla ciebie idealnym wyborem. Nie dość, że ma wygodne fotele i przestronne wnętrze, to prezentuje się elegancko i może pełnić funkcję niedużej limuzyny. Stosownie do charakteru zastosowano silniki. Do wyboru są doładowany benzyniak 1.5 o mocy 125 KM (przekładnia manualna lub bezstopniowa) lub 122-konna hybryda 1.8 (bezstopniowa skrzynia w standardzie). Auto oferowane jest w czterech wersjach: Active, Comfort, najbardziej ekskluzywnej Executive oraz usportowionej GR Sport.

Sprawdź ofertę

Toyota Yaris – uznany hatchback

Yaris wyróżnia się na tle konkurentów wyrazistą stylistyką oraz potężnym grillem, który płynnie przechodzi we wlot powietrza pod zderzakiem. To jedyny model tej klasy, który pod maską może mieć hybrydowy układ o łącznej mocy 116 KM. To efekt współdziałania benzynowego silnika (91 KM) i elektrycznego (80 KM). Oprócz hybrydy do wyboru są dwa benzyniaki. Dla mniej wymagających kierowców przewidziano 72-konną wersję, a dla dynamicznych 125-konny motor, który uzyskuje 100 km/h po 9 s. Zaletą każdego Yarisa są niewielkie wymiary, które sprzyjają w przemieszczaniu się w zakorkowanych miastach.

Sprawdź ofertę

Toyota Yaris Cross — zapełnia ważną lukę

To crossover segmentu B, którego brakowało w ofercie. Technicznie bazuje na Yarisie hatchback, jest jednak od niego większy, ma 17-centymetrowy prześwit i może występować z napędem 4x4. Do wyboru mamy dwie wersje silnikowe: benzynową 1.5 o mocy 125 KM lub hybrydową o mocy 116 KM. Do charakteru auta lepiej pasuje druga opcja, która odwdzięczy się niskim spalaniem (średnio 4,4-5,0 l/100 km), a także jest seryjnie wyposażona w automatyczną skrzynię biegów. W tym przypadku można dokupić wspomniany napęd na 4 koła. Warto zaznaczyć, że układ hybrydowy drugiej generacji jest produkowany w Polsce.

Sprawdź ofertę

Toyota RAV4 Hybrid – może jeździć na samym prądzie

W gamie SUV-a Toyoty znajdują się dwie hybrydy. Klasyczna występuje w dwóch wersjach mocy – 218 KM i 222 KM. Skąd ta różnica? W pierwszym przypadku dotyczy auta z napędem na przód, a w drugim na wszystkie koła. Ponadto w ofercie jest odmiana plug-in, której łączna moc wynosi aż 306 KM, a przyspieszenie do "setki" zajmuje tylko 6 s. W tej postaci 185-konny silnik współpracuje z dwoma elektrycznymi – przednim (60 KM) i tylnym (54 KM). Po naładowaniu baterii do pełna (za pomocą pokładowej ładowarki 6,6 kW trwa to 2,5 godz.) autem można podróżować w trybie elektrycznym nawet przez 75 km.

Sprawdź ofertę

Toyota Camry – reprezentacyjna hybryda

Camry to limuzyna klasy średniej, która nie tylko zapewnia komfortową jazdę w przestronnym wnętrzu, lecz także urzeka szlachetnym wykończeniem. Duża ilość miejsca dla pasażerów w połączeniu z bagażnikiem o pojemności aż 524 l sprawiają, że ten model Toyoty sprawdzi się też jako auto rodzinne. Do napędu przewidziano hybrydowy układ o łącznej mocy 218 KM. Takie parametry to zasługa współpracy 178-konnego benzyniaka oraz jednostki elektrycznej generującej 120 KM. To wyjątkowo dynamiczny i ekonomiczny duet, który pozwala na rozpędzenie auta do "setki" już po 8,3 s, i to przy średnim zużyciu paliwa na poziomie zaledwie 5,3 l/100 km.

Sprawdź ofertę

Toyota Highlander – 4x4 w rodzinnym wydaniu

Za sprawą seryjnego napędu 4x4 auto sprawdzi się podczas jazdy w terenie, a przestronne 7-osobowe wnętrze zadowoli rodziny. Atutem jest także bagażnik, którego pojemność przy zajętych wszystkich miejscach wynosi 268 l, po złożeniu trzeciego rzędu foteli wrasta do 658 l, a maksymalnie to 1909 l. Auto spodoba się też fanom karawaningu, bo może holować przyczepy o masie do 2000 kg. To jednocześnie samochód dla oszczędnych kierowców. Pod maską pracuje hybryda o łącznej mocy układu 248 KM. Dzięki niej pojazd rozpędza się do "setki" po 8,3 s, a średnie spalanie to tylko 6,6-7,2 l/100 km.

Sprawdź ofertę

Toyota Land Cruiser – więcej niż SUV

W Toyocie Land Cruiser o komfortową jazdę dbają wygodne fotele i przestronne wnętrze, dobra dynamika to zasługa 204-konnego diesla, a dzielność w terenie samochód zawdzięcza nie tylko seryjnemu napędowi 4x4, lecz także reduktorowi, centralnemu i tylnemu mechanizmowi różnicowemu Torsen oraz blokadzie centralnego mechanizmu różnicowego. Podczas jazdy w terenie kierowcę wspomaga m.in. asystent wjazdu i zjazdu ze wzniesienia, system Crawl Control utrzymujący stałą prędkość na bezdrożach czy system zmiennej charakterystyki napędu w zależności od rodzaju terenu (Multi-Terrain Select).

Sprawdź ofertę