Na temat urody bawarskich projektów z pewnością każdy ma swoje zdanie, ale nie można odmówić im rozmachu. Jak już Mansory coś robi, to podchodzi do tego kompleksowo. Np. tuner postanowił zmodyfikować aerodynamikę Astona Martina. W tym celu przód DBX-a został przeprojektowany i otrzymał splitter z włókna węglowego. Nowa jest też ultralekka maska z włókna węglowego z dodatkowymi wylotami powietrza. Logo tunera zajęło miejsce znaczka Aston martin. Na bokach poszerzenia nadkoli i dokładki progowe sprawiają, że DBX wygląda, jakby był niższy i dłuższy.
Najbardziej kontrowersyjna jest tylna część nadwozia, bo tam Niemcy umieścili nietuzinkowo ukształtowany spojler. Jakby tego było mało, to pojawił się też spojler dachowy. Zdaniem Mansory oba te elementy nawiązują do języka projektowania tylnej klapy. Niżej jest jeszcze dyfuzor, który eksponuje końcówki układu wydechowego. Auto zostało polakierowane na kolor czarny, ale agresywności dodają akcenty w barwie „Limegreen”.
Aston Martin DBX Mansory - luksusowy również w środku
Wnętrze pasuje do stylistyki zewnętrznej i utrzymane jest w czerni, ale specjalny kolor „Limegreen” znajduje się również w wielu miejscach kabiny. Jaskrawą zielenią wykończone są krawędzie dywaników, fotele, konsola środkowa, ozdobne szwy na desce rozdzielczej i kierownica. Na dodatek klient może zamówić indywidualnie haftowane dywaniki oraz praktycznie dowolną ilość włókna węglowego, Możliwe jest także pokrycie prawie wszystkich powierzchni najdelikatniejszą skórą. Tutaj nie ma rzeczy niemożliwych.
Aston Martin DBX Mansory - 800 KM i 1000 Nm
Za takim wyglądem podąża odpowiednia moc. Serce DBX, silnik V8 twin-turbo, również zostało poddane modyfikacjom. Motor ma nowy system zarządzania, nowe i większe turbosprężarki, sportowy filtr powietrza i nowy układ wydechowy. Dzięki tym wszystkim zmianom, DBX po kuracji wzmacniającej Mansory generuje 800 KM oraz 1000 Nm momentu obrotowego. Prędkość maksymalna wynosi teraz 325 km/h, a sprint od 0 do 100 km/h trwa 3,8 s. Przenoszenie tej mocy na asfalt zapewniają nowe felgi „DX.5” o średnicy 24 cali z oponami 295/30R24 i 355/25R24.
Kochać czy nienawidzić? Zapraszamy do galerii zdjęć tego unikatowego SUV-a.