Internetowy sklep Peugeota już przyjmuje zamówienia na pierwszą serię nowego modelu 408. Dla klientów indywidualnych i biznesowych przygotowano odmianę First Edition Plug-in Hybrid 225 KM. W praktyce oznacza to samochód, którego właściwie nie można indywidualnie skonfigurować. Wariant First Edition dostępny jest tylko w jednym kolorze nadwozia (niebieski Obsession) i jednym wystroju wnętrza (ciemna tapicerka Alcantara łączona ze sztuczną skórą). Nie zmienimy również felg (20-calowe Monolithe).
Dalsza część tekstu pod materiałem wideo:
Na liście wyposażenia nie zabrakło matrycowych świateł LED, łączności z internetem, dwustrefowej klimatyzacji, cyfrowego konfigurowanego kokpitu, dodatkowego oświetlenia wnętrza Smart Multidrive czy inteligentnego ogranicznika prędkości ISA. Znamienne, że w First Edition nie znajdziemy rozbudowanego nagłośnienia Focal (10 głośników wliczając w to subwoofer i centralny). W aucie zainstalowano jedynie standardowy zestaw audio z sześcioma głośnikami. Poskąpiono także na czujnikach ciśnienia, decydując się na prostszy system pośredni.
Peugeot 408 First Edition - wallbox i karta do ładowania w cenie
Peugeot chwali się, że 408 First Edition to nie tylko wyjątkowo bogato wyposażona odmiana, ale także oferowana wraz z tzw. pakietem korzyści, czyli opcją Electric Pack w cenie samochodu. Za tą nazwą kryją się domowa ładowarka wallbox 7,4 kW do instalacji jednofazowej (stacja naścienna wyposażona w kabel o długości 5 m) oraz przedpłacona karta do sieci GreenWay z limitem do 200 kWh pobranej energii.
Premierową wersję wyceniono na 211 100 zł brutto. Do ceny należy doliczyć 6,3 tys. zł ubezpieczenia, 3 tys. zł opłaty rezerwacyjnej oraz 480 zł za rejestrację pojazdu. Na tym nie koniec.
Nowy Peugeot 408 First Edition dostępny jest w ramach leasingu konsumenckiego (wpłata własna 42,2 tys. zł i miesięczna rata 2,4 tys. zł brutto), pożyczki (wpłata 105 tys. zł i rata 3,6 tys. zł) i abonamentu dla firm (wpłata 21 tys. zł i rata 3,1 tys. zł).