- Najtańsza wersja Zen z dieslem 1,7 Blue dCi o mocy 150 KM i napędem przednim kosztuje 122 900 zł
- Nowe silniki to motory 1,7 Blue dCi o mocy 150 KM i 2,0 dCi o mocy 190 KM (w poprzedniku 175 KM. Słabszy silnik dostępny jest tylko z napędem na jedną oś
- Za najtańszą odmianę z napędem na cztery koła trzeba zapłacić co najmniej 148 900 zł.
Za odnowione Renault Koleos trzeba będzie zapłacić co najmniej kilka tysięcy złotych więcej, niż w przypadku wersji sprzed liftingu. I nie chodzi jedynie o przecenione ostatnie sztuki jakie zostały u dilerów. Wystarczy porównać cenniki, by łatwo wychwycić różnice.
Renault Koleos - napęd na jedną oś i 1,7 l
Najtańsza wersja Zen z dieslem 1,7 Blue dCi o mocy 150 KM kosztuje 122 900 zł. To odmiana z napędem tylko na jedną oś (napęd przedni). W przypadku poprzednika, tyle samo trzeba było wydać na wersję Zen 2,0 dCi o mocy 175 KM i napędem 4x4. Na tym nie koniec różnic. W standardowej wersji Renault zmniejszyło rozmiary felg. W poprzedniku już od najtańszej wersji montowano koła 19-calowe. W odnowionej w standardzie stosowane są koła 18-calowe. Na 19-calowe felgi można liczyć w bogatszej wersji wyposażenia Intens.
W standardzie odmiany Zen ponadto znajdziemy takie dodatki jak m.in. światła z funkcją doświetlania zakrętów, dwustrefową klimatyzację, czujniki parkowania, tempomat, skórzaną kierownicę czy elektrycznie sterowane usterka boczne. Pakiet układów wspomagających kierowcę zawiera m.in.: system kontroli pasa ruchu, wspomaganie nagłego hamowania, wykrywanie pieszych, rozpoznawanie znaków drogowych i kontrolę zmęczenia kierowcy.
Renault Koleos - 4x4 od 148 900 zł
Za najtańszą odmianę z napędem na cztery koła trzeba zapłacić co najmniej 148 900 zł. Tyle kosztuje Renault Koleos z silnikiem 2,0 Blue dCi 190 X-Tronic z wyposażeniem Intens. W standardzie zyskujemy m.in. takie dodatki, jak automatyczne światła (zmiana z drogowych na mijania), reflektory Full LED, 19-calowe koła, system multimedialny R-Link 2 z większym ekranem (8,7” zamiast 7 cali) oraz układ automatycznego parkowania Easy Park Assist wraz z kompletem czujników (przednie, tylne i boczne) i kamerą cofania. Począwszy od wersji Intens dostępne jest także dodatkowe oświetlenie wnętrza.
Najdroższa wersja Renault Koleos tradycyjnie nazywana jest Initiale Paris. Po liftingu dostępna jest tylko z najmocniejszym silnikiem 2,0 Blue dCi 190 i napędem na cztery koła. Do zapłaty 164 900 zł.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoGaleria zdjęć
Renault Koleos po liftingu
Renault Koleos po liftingu
Renault Koleos po liftingu
Renault Koleos po liftingu
Renault Koleos po liftingu
Renault Koleos po liftingu