• Najtańsza wersja Zen z dieslem 1,7 Blue dCi o mocy 150 KM i napędem przednim kosztuje 122 900 zł
  • Nowe silniki to motory 1,7 Blue dCi o mocy 150 KM i 2,0 dCi o mocy 190 KM (w poprzedniku 175 KM. Słabszy silnik dostępny jest tylko z napędem na jedną oś
  • Za najtańszą odmianę z napędem na cztery koła trzeba zapłacić co najmniej 148 900 zł.

Za odnowione Renault Koleos trzeba będzie zapłacić co najmniej kilka tysięcy złotych więcej, niż w przypadku wersji sprzed liftingu. I nie chodzi jedynie o przecenione ostatnie sztuki jakie zostały u dilerów. Wystarczy porównać cenniki, by łatwo wychwycić różnice.

Renault Koleos - napęd na jedną oś i 1,7 l

Najtańsza wersja Zen z dieslem 1,7 Blue dCi o mocy 150 KM kosztuje 122 900 zł. To odmiana z napędem tylko na jedną oś (napęd przedni). W przypadku poprzednika, tyle samo trzeba było wydać na wersję Zen 2,0 dCi o mocy 175 KM i napędem 4x4. Na tym nie koniec różnic. W standardowej wersji Renault zmniejszyło rozmiary felg. W poprzedniku już od najtańszej wersji montowano koła 19-calowe. W odnowionej w standardzie stosowane są koła 18-calowe. Na 19-calowe felgi można liczyć w bogatszej wersji wyposażenia Intens.

W standardzie odmiany Zen ponadto znajdziemy takie dodatki jak m.in. światła z funkcją doświetlania zakrętów, dwustrefową klimatyzację, czujniki parkowania, tempomat, skórzaną kierownicę czy elektrycznie sterowane usterka boczne. Pakiet układów wspomagających kierowcę zawiera m.in.: system kontroli pasa ruchu, wspomaganie nagłego hamowania, wykrywanie pieszych, rozpoznawanie znaków drogowych i kontrolę zmęczenia kierowcy.

Renault Koleos - 4x4 od 148 900 zł

Za najtańszą odmianę z napędem na cztery koła trzeba zapłacić co najmniej 148 900 zł. Tyle kosztuje Renault Koleos z silnikiem 2,0 Blue dCi 190 X-Tronic z wyposażeniem Intens. W standardzie zyskujemy m.in. takie dodatki, jak automatyczne światła (zmiana z drogowych na mijania), reflektory Full LED, 19-calowe koła, system multimedialny R-Link 2 z większym ekranem (8,7” zamiast 7 cali) oraz układ automatycznego parkowania Easy Park Assist wraz z kompletem czujników (przednie, tylne i boczne) i kamerą cofania. Począwszy od wersji Intens dostępne jest także dodatkowe oświetlenie wnętrza.

Najdroższa wersja Renault Koleos tradycyjnie nazywana jest Initiale Paris. Po liftingu dostępna jest tylko z najmocniejszym silnikiem 2,0 Blue dCi 190 i napędem na cztery koła. Do zapłaty 164 900 zł.