Podobieństwo tych dwóch aut widać niemal wszędzie, dlatego też nie warto tracić czasu na ewentualne próby dogłębniejszego porównywania SX4 i Sedici. Dotyczy to także jednostek napędowych. Co prawda Suzuki oferuje o jedną więcej (benzynowy 1,5 l. o mocy 99 KM) jednak pozostałe dwie (benzynowy 1,6 - 107 KM i diesel 1,9 l. 120 KM) są identyczne jak w SUV’ie Fiata.

Zróżnicowana jest natomiast skrzynia biegów. Podczas gdy w wersjach benzynowych dostępna jest 5-stopniowa, manualna przekładania, w modelu wyposażonym w silnik diesla montowana będzie skrzynia 6-biegowa.

Mierzący 4,10 m. długości, 1,73 m. szerokości i 1,56 m. wysokości SX4 oferowany będzie w dwóch wersjach nadwozia. Pierwsza - "Urban Line" będzie optycznie skierowana raczej na miejskie tereny przedstawiając sobą kompaktowy, funkcjonalny, napędzany na przednią oś samochód.

Druga wersja "Outdoor Line" jak sama nazwa wskazuje, ma charakteryzować bardziej agresywną, off-roadową w wyglądzie sylwetkę zachęcającą do jazdy po bardziej zróżnicowanym terenie. Model ten wyposażony będzie także w napęd 4x4, który kierowca będzie mógł w każdej chwili zmienić w zależności od warunków drogowych na napęd przedniej osi lub wszystkich kół. Samochód jest także nieco większy (o 4 cm dł., 2,5 cm szer. i 5,5 cm wysokości) niż jego miejski odpowiednik. Oba jednak modele standardowo oferować będą systemy bezpieczeństwa ABS i ESP.

Nowy SUV Suzuki SX4 podobnie zresztą jak Fiat Sedici produkowany będzie w węgierskiej fabryce w Esztergom. Rocznie z taśm produkcyjnych  na europejski rynek trafiać ma 60 000 samochodów - 2/3 z nich to Suzuki, pozostałe 20 000 egzemplarzy sygnowane będą logo Fiata.

Kiedy SX4 zawita na nasze krajowe podwórko narazie niewiadomo. Jak powiedział mojeauto.pl w rozmowie telefonicznej rzecznik prasowy Suzuki Motor Poland - Łukasz Oster, pierwsze, oficjalne informacje na temat nowego SUV'a w Polsce pojawią się na początku grudnia.

Być może także Suzuki SX4 będzie bazą wyjściową dla rajdowej odmiany tego samochodu. Japoński kocnern już od dłuższego czasu prowadzi prace nad stworzeniem rajdówki WRC, która w mistrzostwach świata miałaby być konkurencyjnym autem dla Citroena, Forda czy Subaru. Jeżeli informacje te się potwierdzą, SX4 byłby pierwszym samochodem z segmentu SUV, który pojawiłby się na rajdowych trasach.