Wersja GR Sport to w dużej mierze tylko pakiet stylistyczny, bowiem za modyfikacjami wyglądu i paroma detalami we wnętrzu nie poszły dodatkowe zmiany w układzie napędowym. Trzeba jednak przyznać, że ta kosmetyka wyraźnie podkreśliła dynamiczny charakter modelu i jego zadziorność.
Toyota C-HR GR Sport – rasowe akcenty
C-HR GR Sport ma zmieniony pas przedni z czarnym tłem dla logo marki, przyciemnionymi kloszami reflektorów, obramowaniami świateł przeciwmgielnych w kolorze Piano Black i grillem w kolorze ciemnego chromu. Także tylny został zaprojektowany specjalnie dla tej wersji i nie zabrakło umieszczonego na klapie logo „GR Sport”. Całość uzupełniają wstawki dekoracyjne Piano Black na listwach ochronnych drzwi oraz zarezerwowane dla tej odmiany 19-calowe alufelgi, na które nawleczono opony Continental Premium Contact 6 w rozmiarze 225/45 R 19, które mają zwiększać przyczepność przedniej osi i poprawiać zachowanie na zakrętach.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoToyota C-HR GR Sport – dynamiczna atmosfera
Przeczytaj też:
- Toyota Corolla TREK 2.0 Hybrid - hybryda na tropie przygody
- Toyota RAV4 Plug-in Hybrid – rawka z wtyczką
- Sprawdź, jakie korzyści daje internetowa subskrypcja „Auto Świata”
We wnętrzu wersję GR Sport wyróżnia listwa dekoracyjna w kolorze Cool Silver na desce rozdzielczej oraz sportowe fotele pokryte skórzaną tapicerką z elementami alcantary i charakterystycznymi dla sportowych modeli Toyoty przeszyciami czerwoną i szarą nicią. Czerwone przeszycia umieszczono również na dźwigni skrzyni biegów oraz na obszytej perforowaną skórą kierownicy. Przynależność do rodziny GR Sport podkreślają ponadto nakładki progowe oaz oznaczenia na oparciach foteli i przycisku uruchamiania silnika, a także specjalna animacja na wyświetlaczu między zegarami.
W wyposażeniu modelu znajdziemy m.in. przednie światła LED, przyciemniane szyby tylne, inteligentny kluczyk, elektryczną regulację fotela kierowcy, a wśród dostępnych opcji: system nawigacji satelitarnej Toyota Touch® 2 with GO oraz Premium Audio JBL z 8 głośnikami i subwooferem.
Toyota C-HR GR Sport – dwa silniki do wyboru
Toyota zapewnia, że modyfikacje objęły także zawieszenie oraz układ kierowniczy, które zyskały bardziej sportową charakterystykę. Nie ingerowano natomiast w moc silnika, a to oznacza, że w najlepszym przypadku C-HR napędzany będzie układem hybrydowym Dynamic Force z silnikiem 2.0 o łącznej mocy 184 KM, który pozwoli przyspieszać do „setki” w 8,2 s. Do przekazania momentu wykorzysta bezstopniową skrzynię e-CVT. Bazowa odmiana to hybryda 1.8 o mocy 122 KM. Ceny wersji GR Sport zostaną ujawnione w nadchodzących tygodniach.