Logo
TestyTesty nowych samochodówToyota Corolla TREK 2.0 Hybrid - hybryda na tropie przygody

Toyota Corolla TREK 2.0 Hybrid - hybryda na tropie przygody

Błażej Buliński
Błażej Buliński

Toyota Corolla TREK to kompaktowe kombi Toyoty w outdoorowym stroju, które ciągnie za miasto. Sprawdziliśmy, co mu daje zwiększony prześwit, jak się nim jeździ ze 184-konnym napędem hybrydowym i czy warto do tej wersji dopłacić?

Toyota Corolla TREK
Zobacz galerię (15)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Toyota Corolla TREK
  • Toyota Corolla TREK występuje wyłącznie jako hybryda o mocy 122 lub 184 KM
  • Zwiększony prześwit daje też większy skok zawieszenia i bardziej komfortowe resorowanie
  • Dostępny jest tylko przedni napęd. Szkoda, że Toyota nie pokusiła się tu o układ z Lexusa UX z małym elektrykiem przy tylnej osi
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Nie jest to pierwszy raz, kiedy kompaktowe kombi Toyoty ubiera „outdoorowe ciuchy” – pamiętacie kultowego Tercela 4WD? No właśnie, a to było dobre trzy dekady temu! Pewnie mniej osób może pamiętać, że ostatni Auris pod koniec swojej rynkowej kariery (w 2018 r.) zdążył też jeszcze zaliczyć taką modę jako „Freestyle”. Młodzieżowa nazwa jednak nie chwyciła, stąd przy najnowszym podejściu do lekko uterenowionego kombi Toyota postawiła na bardziej prestiżowy branding i połączyła siły z firmą rowerową TREK.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium