Iveco Massif jest gruntownie przebudowaną od strony konstrukcyjnej i stylistycznej wersją modelu Santana PS10, który z kolei wykorzystuje rozwiązania Land Rover Defender. Jednostką napędową będzie 3-litrowy silnik wysokoprężny HPI w wariantach mocy (176 KM, 400Nm oraz 146 KM i 350 Nm), oferowany już w gamie Iveco Daily. Massif dostępny jest w dwóch rozstawach osi (krótkim 2452 mm i długim 2768 mm) oraz w 4 rodzajach nadwozia (Station Wagon 3 i 5 drzwiowy a także jako pikc-up oraz podwozie).Iveco Massif to samochód przeznaczony do pracy w terenie, którego konstrukcja dziedziczy cechy najlepszych modeli terenowych. Pojazd świetnie sprawuje się w wielu branżach - szczególnie tych, które pracują w trudnym terenie (np. służby budowlane, drogowe, leśne). Na producenta modelu Massif Iveco wybrało firmę Santana, której zakłady znajdują się niedaleko Linares na południu Hiszpanii. Cena podstawowej wersji Iveco Massif ma wynosić około 28 tyś euro.Kolejną tegoroczną nowością Iveco jest model Daily w wersji z napędem 4x4. Samochód będzie oferowany w dwóch kategoriach wagowych - 35S18W (3.5t) oraz 55S18W (5.5t) - oraz w dwóch rozstawach osi - 3050 i 3400 mm. Daily 4x4 będzie wielozadaniowym pojazdem do wykorzystania w każdych warunkach terenowych. Auto ma znaleźć zastosowanie w sektorze specjalistycznym wykorzystującym profesjonalne zabudowy jak na przykład pługi, żurawie, podnośniki koszowe czy holowniki. Podwozie dostępne jest z kabiną pojedynczą lub brygadową. Sercem Daily 4x4 jest ten sam 3-litrowy turbodiesel co w "zwykłym" Daily oraz w Massif (176 KM 400 Nm).
Z ładunkiem w teren - 4x4 od Iveco
W dniach 14-15 kwietnia odbyła się polska prezentacja dwóch nowych pojazdów w gamie Iveco, a mianowicie Massif oraz Daily 4x4