Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat 1.2 Pure tech

1.2 Pure tech

Zapytałem mechanika, jak żyć z silnikami PureTech i EcoBoost. Są wiadomości dobre i bardzo złe
Porady

Zapytałem mechanika, jak żyć z silnikami PureTech i EcoBoost. Są wiadomości dobre i bardzo złe

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Stellantis wiedział o wadzie 1.2 PureTech w 2018 r. i nic nie zrobił? Tak wskazują Francuzi
Aktualności

Stellantis wiedział o wadzie 1.2 PureTech w 2018 r. i nic nie zrobił? Tak wskazują Francuzi

Używany samochód z 1.2 PureTech - opinie, awarie, ceny. Da się kupić dobre auto?
Wszystko o silniku

Używany samochód z 1.2 PureTech - opinie, awarie, ceny. Da się kupić dobre auto?

Mało który silnik z ostatnich lat okrył się taką niesławą, co mały francuski 1.2 PureTech. Trzycylindrowa jednostka stała się wręcz synonimem awaryjności. Na rynku mnóstwo jest aut z silnikiem 1.2 PureTech, ale czy to benzyniak warty uwagi? Postanowiliśmy go sprawdzić. Czy naprawdę jest tak źle? Na co zwrócić uwagę, jeśli rozważamy samochód z tą jednostką? Da się kupić dobry samochód używany z tym silnikiem.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Jeździłem nowym Jeepem Avengerem w wersji, którą firma się nie chwali. SUV jest produkowany w Polsce
Testy nowych samochodów

Jeździłem nowym Jeepem Avengerem w wersji, którą firma się nie chwali. SUV jest produkowany w Polsce

Kiedy jesienią 2022 r. zaprezentowano model Jeep Avenger, oficjalny komunikat brzmiał, że jest to "pierwsze w pełni elektryczne auto marki Jeep". Całej prawdy oficjalnie dowiedzieliśmy się nieco później, kiedy okazało się, że obok wersji elektrycznej, przynajmniej na niektórych rynkach, będzie też odmiana spalinowa i to znacznie tańsza od elektrycznej. Elektryczny czy nie – powstaje pytanie, czy to prawdziwy Jeep?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Czy Ford Puma wyskoczy na prowadzenie? Rywale już czekają
Porównania samochodów

Czy Ford Puma wyskoczy na prowadzenie? Rywale już czekają

Nowa Puma pewnie chciałaby od razu zacząć brylować w towarzystwie i ma ku temu poważne atuty: wielokrotnie nagradzany silnik turbo, który był prekursorem downsizingu, drapieżny wygląd i praktyczną kabinę. Ale to nie będzie takie proste, jak chciałby tego Ford: na starcie czeka już stado poręcznych i oszczędnych SUV-ików, czy może lepiej – bo bardziej trendy – crossoverów. Czas wyjść ze strefy komfortu i stawić czoła kompetentnym rywalom z różnych stron świata. Oto godzina próby!

Peugeot 208 1.2 PureTech – zachwyca urodą i osiągami, ale już nie ceną
Testy nowych samochodów

Peugeot 208 1.2 PureTech – zachwyca urodą i osiągami, ale już nie ceną

Nowy Peugeot przyciąga uwagę odważną stylistyką nadwozia i oryginalnymi rozwiązaniami we wnętrzu. W testowanej wersji 1.2 Pure Tech 130 KM GT Line zachwyca także osiągami i bogactwem wyposażenia. Przyjrzymy mu się dokładnie oraz sprawdzimy, czy ma szansę zaszkodzić autom segmentu B premium?

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.