Galeria zdjęć
5. Wideo zrealizowane przez Muzeum Porsche zaczyna się od modelu oznaczonego jako Typ 754 T7, który narodził się w roku 1959. To nic innego jak protoplasta 911. Łatwo dostrzec podobieństwa. Niektóre elementy wyraźnie nawiązują do słynnej sylwetki Porsche, a inne są niemal identyczne jak w pierwszej generacji 911. Mamy jednak wrażenie, że 911 z charakterystycznym garbem rozwinęło się we właściwym kierunku.
4. Szybko przeskakujemy do roku 1988 kiedy narodziła się idea czterodrzwiowego samochodu sportowego, która dziś cieszy się tak wielką popularnością u wielu producentów. Koncepcja wprowadzenia modelu 989 początkowo trafiła na boczny tor. Ale 21 lat później wróciła do łask i na rynku pojawiła się pierwsza generacja Panamery.
3. Tymczasem do tej pory nie wprowadzono do produkcji modelu Cayenne w wersji cabrio. Patrząc na projekt z 2002 roku mamy wrażenie, że chyba nikt z tego powodu nie płacze. Podobne pomysły miał również Nissan pokazując Murano Cross Cabriolet oraz Range Rover prezentując Evoque Convertible. Ale chyba klienci wciąż nie dorośli do takiej koncepcji.
2. Pokazany w 2010 roku 918 Spyder concept szokował agresywnością. Okazało się, że można stworzyć Porsche, które będzie miało w wizerunku jeszcze więcej energii niż Carrera GT. Produkcyjne 918 nie różniło się mocno od wersji koncepcyjnej.
1. Nie mielibyśmy nic przeciwko temu, by Porsche postąpiło podobnie w przypadku modelu Mission E i wypuściło na rynek samochód o tak ciekawych kształtach. Porsche obiecało, że w 2019 roku pojawi się produkcyjne wcielenie tego spektakularnego samochodu o napędzie elektrycznym.