Francuski zespół SMG do startu w Rajdzie Dakar 2015 przygotował trzy buggy (dwa OR 2015), które napędzane są 425-konnym silnikiem V8 GM LS7 z aluminiowym blokiem, o pojemności 7 litrów, w układzie dolotowym 39-milimetrową zwężką, elektroniką sterującą Magnetti Marelli, 6-stopniową sekwencyjną skrzynią biegów Sadev oraz sprzęgłem z dwiema tarczami i napędem tylko na tylną oś.

Rajdówkę zaprojektowano w studiu utytułowanego konstruktora samochodów cross country Philippe Gache'a. W Rajdzie Dakar 2014 Carlos Sainz za kierownicą SMG wygrał dwa etapy. Hiszpan co prawda rajdu nie ukończył, ale z całą pewnością pokazał potencjał SMG. W najnowszej wersji poprawiono układ kierowniczy i tylne amortyzatory, które są obecnie bardziej wytrzymałe i szybsze. Przed Dakarem 2015 buggy SMG były długo testowane i pokonały dystans 6 tys. km.

W zespole nie ma zdecydowanego lidera, a Adam Małysz (Orlen Team) i Ronan Chabot będą walczyć o jak najlepszy wynik.

Adam Małysz w Dakarze pojedzie po raz czwarty. Dotychczasowy najlepszy rezultat utytułowanego polskiego skoczka, który znalazł swoją nową pasję, jest 15 miejsce w Dakarze 2013.

Ronan Chabot dołączył do Team SMG w 2010 roku, po ośmiu latach startów w Toyota France Compétition. W 2011 zajął drugie miejsce w ośce, wygrywając ją w 2012 i 2013.

Philippe Gache - mistrz Francji w Formule Ford 1.6 (1985), ma za sobą trzy sezony w F3000. W 1992 roku wystartował w Indianapolis 500. Zaliczył 10 występów w 24 godzinach Le Mans. Wygrał Carrera Cup France (2001). W 2003 zadebiutował w Rajdzie Dakar. Jego najlepszy wynik, to 12 miejsce w 2006 r.