Od stycznia do czerwca firma sprzedała ponad 117.000 samochodów w porównaniu z 93.550 w 2004 roku. Udział w rynku wzrósł z 0,87 do 1,07 procent. Erhard L. Spranger, dyrektor generalny Chevrolet Europe, powiedział: "Nasze wejście na nowe rynki w Europie Środkowej i Wschodniej oraz wprowadzenie nowych modeli, np. Chevrolet Matiz/Spark, podtrzymało siłę napędową obecną w naszych działaniach od chwili pojawienia się na rynkach europejskich w październiku 2002 roku. W 2002 roku sprzedaliśmy niecałe 100.000 pojazdów, w 2003 już 133.000, a w 2004 190.000. Jesteśmy pewni, że 2005 rok zakończy się przekroczeniem liczby 200.000 samochodów".

Podobnie jak w 2004 roku, największym rynkiem Chevroleta są Włochy, gdzie w pierwszej połowie roku nabywców znalazło ponad 16.000 samochodów (udział w rynku 1,22 procent). Najlepszym miesiącem był czerwiec (3.520 samochodów), w którym udział wzrósł do 1,36 procent.

Znaczny wzrost odnotowano w Austrii (+54,3%), Portugalii (+203%), Szwecji (+46,4%), Norwegii (+122,1%) i Danii (+39,5%). W Hiszpanii czerwiec okazał się najlepszym miesiącem w historii - sprzedano ponad 3.500 samochodów (+ 2,8%) - i rekordowym miesiącem dla Matiza - 740 sprzedanych pojazdów.

Podobnie jak w 2004 roku, kilka rynków środkowo- i wschodnioeuropejskich znacząco przyczyniło się do całościowego wzrostu sprzedaży w pierwszym półroczu 2005 roku: w Polsce i Czechach Chevrolet rozpoczął sprzedaż samochodów w maju 2004 roku. W 2005 roku, w okresie od stycznia do czerwca, Chevrolet Polska sprzedał ponad 3.700 samochodów, osiągając 2,51 procent udziału w rynku. Ogromny wkład we wzrost ma Ukraina: sprzedaż na tym rynku osiągnęła w ciągu pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku poziom 14.000 pojazdów. Chevrolet odnotował tam również największy udział w rynku, który wyniósł 7,77 procent.

Nowy Matiz/Spark pojawił się na rynkach europejskich w maju. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy sprzedano ponad 7.300 egzemplarzy tego modelu, a do końca roku Chevrolet planuje sprzedaż ponad 40.000 egzemplarzy tego małego samochodu.

Pomiędzy styczniem a czerwcem 2005 roku GM Daewoo, firma matka Chevroleta Europe, sprzedała na całym świecie 507.000 pojazdów. Dzięki dużemu zapotrzebowaniu na własne produkty, poziom sprzedaży koreańskiego producenta wzrósł o 17,7 procent i po raz pierwszy przekroczył poziom 500.000 pojazdów od chwili powstania firmy w 2002 roku.