Alternatywą jest silnik benzynowy2.0 D-CVVT o mocy 120 kW i 195 Nm momentu obrotowego. Jest to jest zmodernizowany silnik serii Theta II, zbudowany w całości z aluminium, ze zmiennymi fazami rozrządu.Kolejna opcja jest wybór silnika 1.6 GDI z serii Gamma z wtryskiem bezpośrednim o mocy 99 kW. Od końca 2010 r. w sprzedaży pojawi się również diesel 1,7CRDi z rodziny silników U2. Jego dokładne parametry nie są jeszcze znane, jednak wiadomo, że moc ma się zbliżać do 85 kW.Wszystkie silniki spełniają normy emisji spalin Euro 5. Jednostki 1.6 i 1.7 CRDi będą również dostępne z systemem Start / Stop.
PORÓWNANIE WERSJI SILNIKOWYCH
Silnik | 1.6 GDI | 2,0 D-CVVT | 2,0 D-CVVT | 2.0 CRDi | 2.0 CRDi |
Typ napędu | 6M | 5M (6A) | 5M (6A) 4x4 | 6M | 6M (6A) 4x4 |
Pojemność [cm3] | 1591 | 1998 | 1998 | 1995 | 1995 |
Liczna cylindrów/zaworów | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Moc [kW/min] | 99/6300 | 120/6200 | 120/6200 | 100/4000 | 100/4000 |
Moment obrotowy [Nm/min] | 164/4850 | 194/4600 | 194/4600 | 320/1800-2500 | 319 (375)/ |
Prędkość max. | 178 | 184 (182) | 182 (180) | 182 | 181 (181) |
Przyśpieszenie 0-100 km/h [s] | 10,4 (10,6) | 10,7 (11,2) | 10,8 | 11,3 (12,1) | |
Spalanie [l/100 km] | 6,8 / 6,4 | 7,5 (7,9) | 7,6 (8,2) | 5,5 | 5,7 (6,9) |