Stanisław Postawka: Nasze wysokie miejsce to wynik bardzo spokojnej i równej jazdy. Staramy się po prostu nie popełniać błędów. Dzisiaj mieliśmy jedną bardzo trudną nawigacyjnie próbę. Już podczas rekonesansu zorientowaliśmy się, że nie będzie łatwo i zrobiliśmy bardzo dokładny opis. To zaprocentowało. Warunki są nadal bardzo trudne, chociaż w porównaniu z tym co działo się na etapie dojazdowym do Monako to teraz nic nadzwyczajnego.

Jest naturalnie bardzo ślisko, na nawierzchni czyha sporo pułapek i opony z kolcami są jedynym rozwiązaniem. Inna sprawa, że wiele samochodów nosi już ślady wyjazdów poza drogę czy też spotkań z barierami. Nasz Fiat bez żadnych zniszczeń, a przestawione na pierwszej próbie zawieszenie udało się naprawić następnego dnia rano przed startem. Po nocy w Valence, gdzie nie jest aż tak mroźnie jak w Polsce, bowiem wieczorem było tylko minus 7 st. C. Wyniki rajdu, tak jak to zazwyczaj miało miejsce w latach ubiegłych, rozstrzygną się na trzech próbach w nocy z piątku na sobotę

Czołówka rajdu po PR9 oraz miejsca polskich zawodników:01. Mario SALA (ITA)PORSCHE 911 19651721
02. Raffaello RAIMONDO (MCO) INNOCENTI MINI COOPER 1972+392
03. José LAREPPE (BEL)OPEL KADETT GTE 1978+485
20. Stanisław POSTAWKA (POL) POLSKI FIAT 125 P 1976+4201
56. Piotr BANY (POL)ZASTAVA 1100P 1979+939167. Jerzy WALENTOWICZ (POL) ALFA-ROMEO 2000 GTV 1972+11352
80. Włodzimierz CIERLIŃSKI (POL) POLSKI FIAT 125 P 1977+1345295. Tomasz JASKŁOWSKI (POL) POLSKI FIAT 125P 1972+15904
115.Robert BURCHARD (POL) POLSKI FIAT 125 P 1979+19248
123.Adam POLAK (POL)POLSKI FIAT 125 P 1978+20250
127.Andrzej DUSZYŃSKI (POL) POLSKI FIAT 125 P 1973+20541174.Wojciech GARBARZ (POL) INNOCENTI MINI-COOPER 1972+33978