Większość zaprezentowanych marek już nie istnieje, np. Brush, Reo, Packard, DKW, Aero, Rosengard, Wanderer.

Najstarszym autem – poza wszelką konkurencją – był jedyny w Polsce samochód parowy Grout z 1899 roku (a więc 114-letni!). Właściciel – Marek Sankowski – sprowadził go z USA i przez kilka lat odbudowywał. Teraz pojazd wygląda jakby niedawno wyjechał z fabryki. Wzbudza sensację, gdyż wygląda jak powóz, gdyż jeździ bezszelestnie, wydzielając tylko obłoczki pary.

Najstarsze auta z klasycznym, spalinowym napędem, jakie dotarły do Nowego Dworu, to: Brusch z 1911 roku oraz Studebaker z 1912. Tylko o kilka lat młodsze okazały się: Dodge z 1919 roku, Reo single z 1922 roku, Fiat 518 z 1924 r., Packard z 1925 r., Ford T z 1926 r.

Wszystkie pojazdy pomyślnie przeszły próby oraz przejechały kilkadziesiąt kilometrów, aby na koniec uczestniczyć w pokazie elegancji.