Logo

Kompaktowy sedan Suzuki w Szanghaju

| Aktualizacja

Segment aut kompaktowych jest największym na świecie. Samochody tej klasy sprzedają się również najlepiej na ogromnym rynku chińskim, na którym każdy producent chce uszczknąć dla siebie jak najwięcej. Nie inaczej jest w przypadku Suzuki, które za główny cel obrało Chiny. Nie bez znaczenia jes teś słaba sprzedaż w USA.

Kompaktowy sedan Suzuki w Szanghaju
Kompaktowy sedan Suzuki w SzanghajuŻródło: Auto Świat

Koncepcyjny sedan nazywa się Authentics i został zaprojektowany w sportowym stylu na wzór większego modelu Kizashi. Tak można wywnioskować z dwóch opublikowanych grafik. Na więcej informacji o nowym Suzuki trzeba zaczekać do piętnastej edycji targów motoryzacyjncyh w Sznaghaju (20 – 29 kwietnia 2013).

Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu