Auto Świat McLaren 570GT – auto bez wad?

Wiadomo, dostrzegamy je w chwili kiedy dane elementy nie sprostają naszym oczekiwaniom. Z czasem możemy dojść do wniosku, że nasze nowe auto jest za ciasne, mało ergonomiczne czy niefunkcjonalne. Wiadomym jest również, że innymi kategoriami kierujemy się przy wyborze rodzinnego sedana, a innymi przy wyborze supersportowego GT. W ich przypadku musimy pogodzić się z twardym zawieszeniem, przeciętną jakością wnętrza i ogólnym kiepskim komfortem. W końcu osiągi nie idą w parze z wygodą. Ale czy wszystkie GT takie są?

Jak uważa Chris Harris McLaren 570GT taki nie jest. Mało tego 570GT zdaje się tworzyć klasę samą dla siebie, ponieważ jest komfortowy, praktyczny i najbardziej wyrafinowany ze wszystkich McLarenów. Taki krążownik GT. Pojawia się tylko pewien problem: co kiedy zechcecie więcej mocy? Wyjścia są co najmniej dwa. Możecie kupić model 650S czyli zupełnie inny samochód albo zwrócić się do firmy Novitec.

Żródło: TopGarage

Na nasze życzenie Niemcy za pomocą komputerowych sztuczek zwiększą moc generowaną przez 3,8-litrowe V8 bi-turbo do 655 KM (+77 KM). Efekt? Pierwsza „setka” w 3 sekundy i prędkość maksymalna 335 km/h (+5 km/h) osiągana w czasie o 0,4 s krótszym. Jak na najmniejszego z rodziny McLarenów to całkiem przyzwoity wynik.

Zwiększone osiągi wymusiły ingerencję w aerodynamikę. Nad standardową lotką znajduje się teraz duże skrzydło z włókna węglowego. Zmieniono również układ wydechowy, felgi oraz opony, a zawieszenie obniżono o 30 mm. Rodzi się tylko pytanie czy po tych zmianach będzie nadal najwygodniejszym GT na rynku?

Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków