Swojej gościnności udzielił Pan Tomasz Walbiner diler Toyota ANWA Aleja Pokoju Kraków. W wydarzeniu uczestniczyli zwycięzcy poprzednich edycji konkursów, aż osiem osób stale realizuje się w markach Toyoty i Lexusa oraz liczni kibice ze stacji finalistów.

Profesjonalni Doradcy Serwisowi i Sprzedawcy Części Toyoty, znający pełną ofertę marki Toyota, doskonali w obsłudze i trosce o klienta, sprawiają , że Toyota ma rzesze lojalnych i zadowolonych klientów rekomendujących nasze usługi. 

Konkurs Doradcy Serwisowego w Polsce realizowany jest od 1994 roku, oraz Sprzedawcy części od 2000 roku. Tegoroczna edycja zgromadziła na starcie blisko 400 uczestników, a do finału dotarło tylko 10 osób pokonując z sukcesem 2 „poprzeczki”. Test wiedzy online i tajemniczego jawnego klienta, aby z sukcesem dotrzeć do finału, w którym czekało na uczestnika pięć praktycznych zadań, problemów klientów w anturażu stacji dilerskiej Toyoty.

Codzienna obsługa klienta przez Doradców Serwisowych wymaga znajomości zaawansowanej techniki, która towarzyszy każdemu produktowi Toyoty, prawidłowości stosowania procedur obsługi serwisowej i naprawczej producenta, specjalizacji w obsłudze hybryd, oferowanie systemów dogodnego finasowania usług serwisowych Comfort Pay oraz bogatej oferty akcesoriów. Powyżej wymienione elementy składały się na standard oceny jakości  finalistów 11 edycji Konkursu.

Do zadań Doradcy Serwisowego należało między innymi:

  • szczegółowa znajomość produktów oraz zmian technicznych w produktach związanych z realizacją europejskich, wyśrubowanych norm emisji spalin,
  • wykonanie prawidłowej procedury przyjęcia samochodu do serwisu z wykorzystaniem tabletu,
  • poprowadzenie trudnej rozmowy w zakresie realizacji kampanii serwisowej,
  • wykonanie procedury wydania samochodu po obsłudze serwisowej,
  • wsparcie klienta w zakresie korzystania z systemu multimedialnego w modelu Toyota Corolla.

Praca Sprzedawców Części jest ściśle powiązana ze sztuką właściwego, wręcz perfekcyjnego doboru części i akcesoriów do modeli samochodów, określonego przeglądu lub naprawy.

W bieżącej 8 edycji Konkursu Sprzedawców części badana była biegłość obsługi systemów zamawiania części, systemu wspierającego wiedzę o ofercie akcesoryjnej, oferowaniu klientom indywidualnych rozwiązań, w tym doboru akcesoriów nawet do wieloletnich samochodów. Sprzedawcy Części musieli wykazać się umiejętnością doboru i prezentacji części zamiennych do określonego modelu.

Finałowa 10 Doradców Serwisowych i Sprzedaży Części prezentowała swój najwyższy poziom umiejętności , wiedzy i troski o klienta na każdym etapie obsługi. Każdy z finalistów był autoryzowanym ambasadorem marki Toyota.

Ze stacji Toyota Chodzeń Czerniakowska startowało trzech finalistów Adam Napieralski, Piotr Przepiórka, Piotr Buzałek.

Mistrzem Konkursu Sprzedawca Części 2019 został Piotr Przepiórka, Piotr Buzałek był w tej kategorii IV.

Pozostałe nagrody dla stacji Toyota Chodzeń Czerniakowska to III miejsce w kategorii Doradca serwisowy 2019, które zdobył Adam Napieralski