W pierwszej chwili Vision C przyciąga wzrok przede wszystkim jaskrawozielonym lakierem w stylu modliszki. Jej ostre rysy i pewna linia nadwozia intrygują i zachęcają do poznania szczegółów wnętrza.

Design nowej Skody trochę przypomina wygląd Volkswagena CC, co też

może znaczyć, że siostrzane firmy stają się sobie coraz bliższe. Nowoczesny design to też kierunek, w którym zmierza Skoda. Główne hasła towarzyszące marce w międzynarodowej kampanii to dynamika i wartość.

Trójkątny kształt reflektorów przednich i świateł przeciwmgielnych nadaje Vision C ekspresji, a linia nadwozia ma mocno sportowy charakter.

Pod maską samochodu pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zasilania benzyną oraz CNG.

Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się

na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km i już pozwala spełnić

normę, która zacznie obowiązywać w 2020 roku.

Podczas targów AMI Lipsk 2014 na stoisku Skody, oprócz Vision C będzie można podziwiać bogatą ofertę znanych i docenianych przez użytkowników modeli. Od luksusowej limuzyny Superb, przez zwinne miejskie Citigo, czy samochody do cięższych zadań – Roomster oraz Praktik. Nie zabraknie także nowej Skody Octavii i Rapid.

Szeroka gama modeli czeskiej marki dostępnych będzie dla odwiedzających w ramach jazd próbnych.