Sztywne klocki zapewniają doskonałe prowadzenie oraz dużą stabilność pojazdu zimą, a nowa, najwyższej klasy mieszanka - wyjątkową przyczepność w każdych warunkach pogodowych.

Zarówno LM30, jak i LM35, wypadły rewelacyjnie w testach środowiskowych Bridgestone. Zapewniają do 16% mniejsze opory toczenia, obniżone o 2,5% zużycie paliwa oraz redukcję emisji dwutlenku węgla o 4,5g/1km. Kalkulacja na podstawie Nowego Europejskiego Cyklu Jezdnego (NEDC) dla średniej wielkości pojazdu

LM30Niezwykle wytrzymała opona, zapewniająca doskonale wyważone osiągi na śniegu i mokrej nawierzchni..zwiększona przyczepność i maksymalna kontrola na śniegu.krótsza droga hamowania i lepsze prowadzenie na mokrym.niezawodność i pewność w każdych warunkach pogodowych

Nacięte rowki 3D Washboard Nowa technologia nacięć zastosowana w centralnym żebrze poprawia osiągi i usztywnia klocki dla zapewnienia wyjątkowej stabilności w warunkach zimowych.

Duża przyczepność centralnych klocków Duże zagęszczenie nacięć w obszarze centralnym opony dla maksymalnego efektu "wgryzania" oraz przyczepności na ubitym śniegu i lodzie.

Wyżłobienia w kształcie litery Z Połączenie żeber opony z centralnymi rowkami oraz duże zagęszczenie nacięć pozwalają na odprowadzanie śniegu we wszystkich kierunkach jazdy.

LM35Najwyższe osiągi i wysoka precyzja kierowania na mokrej i suchej nawierzchni dla pojazdów o dużej mocy silnika..wysokie osiągi.znakomite prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni.stabilność i pełna kontrola przy wysokich prędkościach

Podłużne rowki centralne Cztery szerokie rowki pozwalają na wydajne odprowadzanie wody i błota pośniegowego z obszaru kontaktowego opony z podłożem.

Trójwymiarowe nacięcia klocków Redukują zawirowania wody na czole klocków odprowadzających i zwiększają odporność na aquaplaning.

Podłużne rowki boczne Podłużne rowki na klockach barkowych zapewniają maksymalną stabilność w zakrętach.